Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Deklaration 2019

Står att det är påväg på mitt Nordea konto också. Men står 10/4
Så släpps inte idag alltså?
Kanske gör det ändå! För dem kan tydligen lägga om utbetalningen till idag sen. Enligt min kloka mor, men får se! Jag har is i magen till 13.

Knappast banken går in å släpper pengarna i förtid, pengarna släpps inatt på tolvslaget när det står så. Hade däremot handläggaren/datorn på Skatteverket valt "Snarast" istället för att angett ett datum när dom gjorde överföringen hade pengarna redan varit på era Nordea konton nu. Hoppas vi med Swedbank oxå får pengarna senast imorrn, syns ingen kommande summa hos mej iaf.

Knappast banken går in å släpper pengarna i förtid, pengarna släpps inatt på tolvslaget när det står så. Hade däremot handläggaren/datorn på Skatteverket valt "Snarast" istället för att angett ett datum när dom gjorde överföringen hade pengarna redan varit på era Nordea konton nu. Hoppas vi med Swedbank oxå får pengarna senast imorrn, syns ingen kommande summa hos mej iaf.

Tror pengarna går genom swedbanks banksystem och dom då blir utbetalda direkt så, brukar vara samma sak med löner, typ som med jobbet nu så betalas lönen frpn nordea, då ser jag aldrig framtida insättnibg längre, har swedbank,

Tror pengarna går genom swedbanks banksystem och dom då blir utbetalda direkt så, brukar vara samma sak med löner, typ som med jobbet nu så betalas lönen frpn nordea, då ser jag aldrig framtida insättnibg längre, har swedbank,
Min LÖN ser jag varje månad som framtida utbetalning på Swedbank nån dag innan, är den 25e en måndag ser jag lönen lura där hela helgen. :D Ja har dock aldrig sett Skatteverkets pengar innan dom kommit, däremot märkt som du säger dom går rakt in på kontot för klockslagen hr inte varit där vid 1320 el 1520 utan typ kl 11 var det sist vill ja minnas.

Pengarna kommer in imorgon. Jag jobbar på Swedbank och kan se utbetalningsdatum. Betalningsfilen kom in till banken igår och alla som ingår i den filen får pengarna samtidigt, så det blir tyvärr inga pengar idag.

Pengarna kommer in imorgon. Jag jobbar på Swedbank och kan se utbetalningsdatum. Betalningsfilen kom in till banken igår och alla som ingår i den filen får pengarna samtidigt, så det blir tyvärr inga pengar idag.
Menar du de som har Swedbank som bank ? De blir fina räntepengar för banken det, att hålla pengarna en dag.....

Men neeej, menar du att jag räknat ner timmarna i onödan. Åh, lär ju dö innan det är onsdag

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp