Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Deklaration 2019

Eftersom jag är så nyfiken ringde jag skatteverket , ingen har tittat på mitt ärende ännu, och fick till svar att handläggningstiden är ca 4 veckor.

Eftersom jag är så nyfiken ringde jag skatteverket , ingen har tittat på mitt ärende ännu, och fick till svar att handläggningstiden är ca 4 veckor.
Har du begärt avdrag i efterhand tex resor?

Dom verkar hårda med reseavdragen läste flera i tråden som blir riktigt kollade! Om resorna blir godkända kommer dom pengarna tidigare än juni då?

Har oxå läst det i tråden, flera blir kollade , jag har redovisat rätt, men som några skriver , har jag kört olika bilar, inte alltid jag som betalat tankningen, tänker att det tar längre tid att få pengarna om de vill ha in uppgifter. Behöver typ pengarna nu :)

Och ja man får pengarna tidigare om omprövningen går igenom.

Är det nästa vecka som det är sista dag att deklarera?

Får fan inte glömma bort det.

En annan fråga.
Om man gjorde ändringarna för körning och skickade in deklarationen samma dag som dom släpptes - när vet man om man "får" pengarna eller om det ska granskas?

Jag väntade med att deklarera för att jag fick höra från Skatteverket att jag ändå skulle få vänta på grund av reseersättning och jag vågade inte chansa och lägga till i efterhand. Har sålt aktier med som skulle med. =)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp