Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Deklaration 2019

Fast hur kan man få igenom reseavdraget så snabbt när de som deklarerar med öndring får vänta till juni? Jag undrar för jag förstår inte

Ja, det kan man fundera på , men det har fungerat för mig, och många fler.....

Nu har jag också gjort avdrag för resor till och från arbete.... får se hur detta går, detta tycker jag är fruktansvärt jobbigt, fast jag är ärlig i ansökan så tycker jag att de känns fruktansvärt jobbigt... får hoppas de blir godkänt, är ändå 4500 mer tillbaka

Nu har jag också gjort avdrag för resor till och från arbete.... får se hur detta går, detta tycker jag är fruktansvärt jobbigt, fast jag är ärlig i ansökan så tycker jag att de känns fruktansvärt jobbigt... får hoppas de blir godkänt, är ändå 4500 mer tillbaka

I feel you! Samma för mig!

Någon som fått sin score hos Creditsafe uppdaterad?
Har tydligen sedan februari " ingen scoreberäkning" och efter att ha frågat dem vad det innebär och fått svaret "Exempel då scoring inte beräknas är då personen har beviljad skuldsanering, har registrerat utmätningsförsök eller är spärrad", där inget av de exemplen stämmer in på mig.
Började tro att det beror på att jag inte haft någon taxerad inkomst. Nu har jag fått en taxerad inkomst registrerad, men detta med ingen scoreberäkning står kvar. Eller vad innebär det att man är spärrad?

Har inte fått min uppdaterad än, men inkomsten ör uppdaterad
Blir orolig stt poängen inte höjjs

Det står på Skatteverket att jag skickade in mina tillägg den 9/4 och den 10/4 står det att jag fått slutskattebesked, innebär det att resorna är godkända tro? Finns ingen utbetalning registrerad på skattekontot dock..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp