Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Deklaration 2019

Vilka tittar minuc regelbundet och kan säga med 100 % säkerhet att betyget ändrats till följd av nya inkomsten och inte något annat?
Jag kan. Inga FF eller lån/ krediter. Betyget gick från 0,6 till 0,1 när 2018 års uppgifter kom in

Hoppas du har rätt Terry, går från ca 480 till 400.. Å underskott ca 130 till 165.. Innan har inkomsterna ökat för varje år och då har inte scoren påverkats av underskottet som ökats.. Minskad inkomst kanske påverkar mer... Återkommer givetvis när UCn uppdateras, inget annat kommer ändras i UC än förrän i juni när några ff försvinner.
@Terry_ MinUC är nu uppdaterad och betyget gick fr 1,2 till 1,3 :D Helt ok ändå

Varför uppdateras alla förutom min? Haha vad i helvete.

Min inkomst är uppdaterad. Minskat undersjott från 90 till 17k. Högre inkomst. Har fortfarande samma dåliga betyg. Kan de släpa lite? Alltså bugg?

Min inkomst är uppdaterad. Minskat undersjott från 90 till 17k. Högre inkomst. Har fortfarande samma dåliga betyg. Kan de släpa lite? Alltså bugg?

Jag är helt säker på att min släpar, omöjligt att jag har samma efter att ha dubblat inkomsten

Mina uppgifter har inte uppdaterats än. Loggade in igen nu :p

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp