- Meddelanden
- 2 027
- Mottagna reaktioner
- 1 140
- Poäng
- 897
Hahaha fast det brukar ju vara såhär i nån dag vid alla uppdateringar tycker jag. Stabiliseras sen.Konstigt att min blev uppdaterad i en minut o sen gick tillbaka haha![]()
Hahaha fast det brukar ju vara såhär i nån dag vid alla uppdateringar tycker jag. Stabiliseras sen.Konstigt att min blev uppdaterad i en minut o sen gick tillbaka haha![]()
Hahaha fast det brukar ju vara såhär i nån dag vid alla uppdateringar tycker jag. Stabiliseras sen.
Jag kan. Inga FF eller lån/ krediter. Betyget gick från 0,6 till 0,1 när 2018 års uppgifter kom inVilka tittar minuc regelbundet och kan säga med 100 % säkerhet att betyget ändrats till följd av nya inkomsten och inte något annat?
@Terry_ MinUC är nu uppdaterad och betyget gick fr 1,2 till 1,3Hoppas du har rätt Terry, går från ca 480 till 400.. Å underskott ca 130 till 165.. Innan har inkomsterna ökat för varje år och då har inte scoren påverkats av underskottet som ökats.. Minskad inkomst kanske påverkar mer... Återkommer givetvis när UCn uppdateras, inget annat kommer ändras i UC än förrän i juni när några ff försvinner.
Helt ok ändåMin inkomst är uppdaterad. Minskat undersjott från 90 till 17k. Högre inkomst. Har fortfarande samma dåliga betyg. Kan de släpa lite? Alltså bugg?
Ja precis, eftersom de är exakt samma, inte ens en 0.00% ändradJag är helt säker på att min släpar, omöjligt att jag har samma efter att ha dubblat inkomsten
@Terry_ MinUC är nu uppdaterad och betyget gick fr 1,2 till 1,3Helt ok ändå