Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Deklaration 2018

Jag hoppas att jag får den utbetald till mitt konto. Står att skatten utbetalades idag, men fick nyligen skuldsanering (slutet på april) Är rädd att skatten ska gå omvägar via kfm. Men hoppas verkligen att de hunnit uppdatera så pengarna kommer in på mitt konto :)

Har inledande skuldsanering, skulle få tillbaka runt 4500, nu ser jag att pengarna gått till kfm, betalning av skatteskuld. Inget att göra åt tydligen, skatteskulden står inte med på min lista över skulder att betala, konstigt nog!

Har inledande skuldsanering, skulle få tillbaka runt 4500, nu ser jag att pengarna gått till kfm, betalning av skatteskuld. Inget att göra åt tydligen, skatteskulden står inte med på min lista över skulder att betala, konstigt nog!

På vilket vis ser du att dom gått till KFM?
Är i samma sits som dig men fortfarande inte fått något bra svar av min handläggare om pengarna går direkt till KFM, om jag får dom utbetalt och får behålla, eller om jag får utbetalt men ska betala tillbaka.
Väldigt oklart gällande detta vem man än frågat.

Gå in på Skatteverkets sida, deklaration 2018, där ka du se vad om hänt!

Jo precis, men vart ser du att dom gått till KFM? Under ”senast bokförda transaktioner”?

Jag har haft tidigare så det gått dit, men kan inte att det sett annorlunda ut då någonstans.

Beskedet står om jag går in på Skattekonto, saldo.
Avräknat mot kontoskuld hos KFM kan jag läsa där.
Pengarna hade varit välkomna, men jag har ju som sagt en skatteskuld.

Läste på Flashback att någon redan hade fått skatten. Dock stod det inte vilken bank.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp