- Meddelanden
- 2 404
- Mottagna reaktioner
- 791
- Poäng
- 737
När skickade du in deklarationen Då? Hur mycket i underskott hade du och gjorde du förskottsinbetalning av underskottet?Kollade nu. 5 juni i Kivra
När skickade du in deklarationen Då? Hur mycket i underskott hade du och gjorde du förskottsinbetalning av underskottet?Kollade nu. 5 juni i Kivra
När skickade du in deklarationen Då? Hur mycket i underskott hade du och gjorde du förskottsinbetalning av underskottet?
Kan det vara därför det gick så fort för dig för att du dels deklarerade tidigt och sedan bara någon dag efter att du fått din deklaration betalade in din skatteskuld och därmed inte i praktiken hade någon skatteskuld kvar. Därmed prioriterade de dig.Oj någon av första dagarna. Minns inte exakt men någonstans 50-70000 tror jag. Betalade in det några dagar efter om jag minns rätt.

Ja precis. Slutskattebesked kommer i samband med utbetalning. 5-7 juni räknar jag med att min slutskattebesked är klar och pengarna trillar in på kontotNu på måndag, alternativt tisdag så börjar väl återbäringen betalas ut? Kommer slutskattebeskedet i samband med detta? Jag tycker att slutskatten borde vara beslutad nu om utbetalningarna sker på måndag men på mina sidor hos skatteverket så går det ej att se dessa uppgifter då det heter att det ej är fastställt ännu. Ja ja, det är väl ändå inte hela världen. Det kommer väl när det kommer!![]()