Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Deklaration 2018

När skickade du in deklarationen Då? Hur mycket i underskott hade du och gjorde du förskottsinbetalning av underskottet?

Oj någon av första dagarna. Minns inte exakt men någonstans 50-70000 tror jag. Betalade in det några dagar efter om jag minns rätt.

Oj någon av första dagarna. Minns inte exakt men någonstans 50-70000 tror jag. Betalade in det några dagar efter om jag minns rätt.
Kan det vara därför det gick så fort för dig för att du dels deklarerade tidigt och sedan bara någon dag efter att du fått din deklaration betalade in din skatteskuld och därmed inte i praktiken hade någon skatteskuld kvar. Därmed prioriterade de dig.

2 frågor

-Om man återställer inkomstdeklarationen nu idag efter att ha ändrat till att få ner underskottet, får man vänta till augusti för att få pengarna, helt säkert?
-Kan man i efterhand justera ned underskottet på samma sätt som man kan begära omprövning för att få skattepengar man offrat tidigare år. Alltså man betalar in pengar till Skatteverket i efterhand och dom skriver ned underskottet och rapporterar till UC?

Någon som vet när nya inkomsten reggas på UC?

Detta hittade jag på nätet

UC uppdaterar inkomstuppgifterna tidigast den 1:a juni 2018 men det beror på när du har deklarerat och baserat på när inkomsten syntes förra året är det rimligt att vänta sig att inkomst 2017 syns först runt den 16:e juni 2018.

Nu på måndag, alternativt tisdag så börjar väl återbäringen betalas ut? Kommer slutskattebeskedet i samband med detta? Jag tycker att slutskatten borde vara beslutad nu om utbetalningarna sker på måndag men på mina sidor hos skatteverket så går det ej att se dessa uppgifter då det heter att det ej är fastställt ännu. Ja ja, det är väl ändå inte hela världen. Det kommer väl när det kommer! :)

Nu på måndag, alternativt tisdag så börjar väl återbäringen betalas ut? Kommer slutskattebeskedet i samband med detta? Jag tycker att slutskatten borde vara beslutad nu om utbetalningarna sker på måndag men på mina sidor hos skatteverket så går det ej att se dessa uppgifter då det heter att det ej är fastställt ännu. Ja ja, det är väl ändå inte hela världen. Det kommer väl när det kommer! :)
Ja precis. Slutskattebesked kommer i samband med utbetalning. 5-7 juni räknar jag med att min slutskattebesked är klar och pengarna trillar in på kontot:)

När kommer pengarna man ska få tillbaks till skattekontot ?

Har fortfarande 0kr där och ingen utbetalning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp