Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Deklaration 2018

Ni kommer inom 24 timmar kunna få ert skattebesked på Kivra.
Ringde skatteverket nu.

Är det någon idé att logga in på Kivra då och då tror du eller skickas det ett mail samma sekund som det landar där tro?

Du får notifikation ett litet grönt "K" Högst upp när du får ett nytt medelande där så du behöver nog inte logga in, det tror jag inte.

Om jag förstått det hela rätt så om man ska göra ändringar är det väl ingen idé att deklarera nu? Man får väl inte slutgiltiga förrän juni då?

När man får den i Juni får man den i kivra då också?

Nu kom min på kivra

Åh, då kanske de fortsätter att skicka ut under kvällen/natten. Sker det manuellt eller, någon som vet? Tycker inte det borde behöva ta flera dagar att få ut allas annars

Enligt damen på skatteverket bör alla med kivra fått det innan 12.00 imorgon så skriv gärna hur det är för er så man får koll :)

Skriv gärna också svar på :

1: Får ni behålla skatten eller tar KFM den?
2: Vad får ni tillbaka om svaret är ja på ovan?
3: Hur stort är ert underskott?
4: Har er inkomst ökat?

Lasseman,
50-100.000 lägre inkomst på en statlig tjänst, how come om man får fråga?

Dels var jag sjuk och vabbade en del, sen tog avslutade jag ett antal IPSsparanden 2016 som drog upp inkomsten bra i förra deklarationen, det är nog största skillnaden.

Så här står det på min Kivra innan jag loggar in:
Deklarationen skickas 7-9 mars. Du kan deklarera hos Skatteverket fr.o.m. 20 mars. Så de har ändrat från 8-9 mars till 7-9 mars.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp