- Meddelanden
- 891
- Mottagna reaktioner
- 551
- Poäng
- 577
Okidoki, tack då ska jag göra sammaÄndrade inget ang räntorna, skrev bara in summan för reseersättningen , rätt el inte vet jag ej, men gjorde samma i fjol.

Okidoki, tack då ska jag göra sammaÄndrade inget ang räntorna, skrev bara in summan för reseersättningen , rätt el inte vet jag ej, men gjorde samma i fjol.

Jag frågade om jag i praktiken hade kunnat inleda ett ärende och kräva "räntan" spm jag som kund hade fått betala eftersom jag inte fick min skatt tack vare Aasas faddäs.
Ringde mest eftersom jag var nyfiken.
Fast jag har hört att skattmasen blev rätt glada när kronis meddelade att de tänkte flytta ut. Hände väl mer än en gång att kronis blev bombhotade av sina "kunder". Men man undrar ju hur de har råd med Västra Hamnen, de kanske mätte ut fastighetenHaha...men nuförtiden e de ett låst kontor! Dom tar inte emot...man hänvisas, som sagt, till det gemensamma Service-centret vid Caroli.
Katastrof ställe... 100-tals i kö varje dag UTANFÖR lokalen ! Dom ska öppna upp ett likadant service center vid Rosengård. Jag hade en hel del kontakter med dom innan jul då dom visade intresse för en av mina fastigheter vid Jägersro.
Nä, underbara Kronofogden är ett av de statliga verken som har satt sig ute på dyraste kvadratermeter hyran i Malmö...dvs i Västra Hamnen!! Måste sticka i ögonen hos många...
?