Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Deklaration 2018

Okey har nu skickat ett surt brev till Aasa kredit ,att jag inte kan betala in på mitt lån till dom.På grund av att dom att det minsta dom kan göra för mig är att ge uppskov med en månad.Har lugnat ner mig nu och det är som det är.Förtidsåterbetalningen kan ta lång tid,får se hur det hela slutar.

Jag frågade om jag i praktiken hade kunnat inleda ett ärende och kräva "räntan" spm jag som kund hade fått betala eftersom jag inte fick min skatt tack vare Aasas faddäs.
Ringde mest eftersom jag var nyfiken.

Det kan du, du anser att du lidit skada och vill ha skadestånd för det.

Det sa dom också.

Haha...men nuförtiden e de ett låst kontor! Dom tar inte emot...man hänvisas, som sagt, till det gemensamma Service-centret vid Caroli.
Katastrof ställe... 100-tals i kö varje dag UTANFÖR lokalen ! Dom ska öppna upp ett likadant service center vid Rosengård. Jag hade en hel del kontakter med dom innan jul då dom visade intresse för en av mina fastigheter vid Jägersro.

Nä, underbara Kronofogden är ett av de statliga verken som har satt sig ute på dyraste kvadratermeter hyran i Malmö...dvs i Västra Hamnen :( !! Måste sticka i ögonen hos många...
Fast jag har hört att skattmasen blev rätt glada när kronis meddelade att de tänkte flytta ut. Hände väl mer än en gång att kronis blev bombhotade av sina "kunder". Men man undrar ju hur de har råd med Västra Hamnen, de kanske mätte ut fastigheten :D?

Den i Västra Hamnen är en riktigt fin fastighet, hälsat på dom någon gång.
Mindre kul att utsikten ifrån mitt jobb är EXAKT på deras kontor :D

Har liksom hela mitt liv inom 10 kvadratmeter - Jobbet,Systembolaget,Kronofogden,Spelbutiken

Praktiskt eller Farligt. Gränsen är hårfin ;)

Men du går till jobbet för att tjäna pengar - som du sen spelar bort - som sen gör att du går till KFM för att lösa något - som du avrundar med 12 stycken gravöl införskaffande på Systemet, det är liksom ett litet hjul av händelser som är ganska väl regisserade, nästan som en Polanskifilm.

Jävlar vad jag hade gjort mycket annorlunda i mitt liv om jag levt om det.... Eller nej förmodligen bara en sak - aldrig ALDRIG spelat. Något. Inte ens triss eller bingo.

Faktum är att jag tycker det är direkt disgusting att statliga verk som bl.a KF, Banverket, Försäkringskassan, diverse fackförbund, Region Skåne huserar bland de absolut dyraste adresserna i stan... Bara Hyllie slår just nu Västra Hamnen i kvm priser...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp