Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Deklaration 2018

Nu har min kommit men jag är totalt lost på deklaration känner Jag, fattar egentligen ingenting :)

1: Får ni behålla skatten eller tar KFM den?
Får behålla

2: Vad får ni tillbaka om svaret är ja på ovan?
13 867

3: Hur stort är ert underskott?
57438

4: Har er inkomst ökat?
Ja med ca 40 000

Ska försöka göra avdrag för resor också, vetetusan hur de ska gå

Härlig peng att få!

Har har första gången anmält min brevlåda. Det är allrså inget mer man bör göra för att få skatten till påsk? Får uc och annan post dit sen ett tag tillbsks

Nja inte riktigt att det skulle bli så illa, men trodde att jag kanske skulle landa på en kvarskatt runt 10 000 men får erkänna att jag hade nog lite svårt att förstå hur stora konsekvenserna blir om man jämkar fel.
Därför jag säger till folk att ha stenkoll på räntor osv när man skall jämka, det kan sluta illa :-/

Hm, någon mer som INTE fått? Blir nästan lite nojig att jag gjort något misstag

Gränsen för avdrag för resekostnader är väl 11000. Tar man upp en summa som är mindre än det så får man ju inget mer tillbaka men man skjuter fram sin återbäring några månader.

Hm, någon mer som INTE fått? Blir nästan lite nojig att jag gjort något misstag

Väldigt många antagligen, annars hade nog fler svarat i denna tråd. Och vad för misstag skulle du kunna gjort egentligen, du har väl Kivra eller motsvarande?
Vore intressant att veta.

Min rekommendation till dig är sitt still i båten så kommer det senast imorgon som uttalat. :)

Väldigt många antagligen, annars hade nog fler svarat i denna tråd. Och vad för misstag skulle du kunna gjort egentligen, du har väl Kivra eller motsvarande?
Vore intressant att veta.

Min rekommendation till dig är sitt still i båten så kommer det senast imorgon som uttalat. :)

Haha, bara så ivrig så jag började fundera på om jag aktivt skulle gått in på Skatteverket och klicka någonstans senaste veckorna för att få det utskickat. Speciellt med tanke på att någon tjänsteman (kvinna...) på Skatteverket sagt till Terry igår att alla borde få beskedet innan 12 idag.

Fortfarande inte jag heller. Riktigt störigt :/

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp