Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Deklaration 2017 (alltså inkomståret 2016)

Glöm inte att man måste ha en digital brevlåda kopplad för att detta ska gälla.

Skaffade en på minmyndighetspost.

Endast brev från staten, kommunen osv.
Har du Kivra kan du göra det direkt där sen ser du på Skatteverket Mina Sidor att du är ansluten.

Enligt en handläggare på Skatteverket så kommer även slutskattebeskedet v.14 om man godkänner sin deklaration utan ändringar eller tillägg innan den 29:e mars.

jag ska göra avdrag för resor till jobb, men kan jag få tillbaka underskott och skatt i april. Och sedan göra en omprövning med avdrag för resor alltså? och få dom pengarna under sommaren?

jag ska göra avdrag för resor till jobb, men kan jag få tillbaka underskott och skatt i april. Och sedan göra en omprövning med avdrag för resor alltså? och få dom pengarna under sommaren?

Så borde man kunna göra, ja.

Skulle tippa på i augusti i så fall

Hej fick min ansökan om förtidsåterbetalning på skatten godkänd idag. När får man pengarna ? De sa att de ska göra utbetalning imorn men att de kmr nästa vecka när kom dom för er?

Jag såg på Skatteverkets sida att har man posten via kivra kan man få skatteåterbäringen i april redan. De e ju rätt nice. Kronofogden kommer väl att ta den för mig men då minskar ju mina skulde så det är ju bra.

Hur gjorde du för att få den tidigare?
Jag skicka in ansökninsblanketten och skrev att jag måste få in pengarna för annars klarar jag inte inkassobetalningarna vilket ja inte gör. Då krävde de att få inskickat betalningsplanerna där det stod vilka datum jag ska betala och så. Så jag mailade det till handläggarn och sa jag godtar det o betalar ut imorgon vilket är idag. Men hur fort får man in pengarna måste ha dom???

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp