Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

De nya normalbeloppen KFM löneutmätning

Jag fick för någon dag sen besked på nytt beslut i min löneutmätning. Beloppen för 2023 således. Det är också dags för tillgångskontroll där jag skickar in uppgifter om lön, hyra osv snart gissar jag. Kommer den att komma ändå eller är det det nya beslutet som gäller resten av året?

Jag fick för någon dag sen besked på nytt beslut i min löneutmätning. Beloppen för 2023 således. Det är också dags för tillgångskontroll där jag skickar in uppgifter om lön, hyra osv snart gissar jag. Kommer den att komma ändå eller är det det nya beslutet som gäller resten av året?
Hade utmätning 4 år. Dem skickade inte tillgångskontroll varje år, utan fick bara ett nytt beslut men kanske lite lotteri det där minns att dem kontrollerade mitt bankonto bara

Det kan mycket väl ändras

För att det ska göras var 12:e eller 24:e månad per automatik eller för att det kommer in nya uppgifter? Då hade ju det kunnat göras nu när förbehållsbeloppet höjdes och det skickades ut nytt beslut.
Nya uppgifter brukar behövas för justeringar utöver normalbeloppsjusteringen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp