Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

De nya normalbeloppen KFM löneutmätning

De nya normalbeloppen för KFM togs ju i slutet av november...det står att man automatiskt ska få nytt beslut i januari, i digital brevlåda eller post, men när då? Jag har inte fått något ännu och jag har ju inte lön den 25e som många andra, så vore ju bra om KFM hade fixat detta före slutet av månaden? Någon som vet ungefär i januari det brukar ske?

De flesta är redan gjorda maskinellt.
Har du fått någon ändring efter 17 dec så är det redan gjort.

De flesta är redan gjorda maskinellt.
Har du fått någon ändring efter 17 dec så är det redan gjort.
Ja fast alla får ju ett högre normalbelopp från 1/1? Så då är det konstigt att jag inte fått ett beslut om att det är ändrat i löneutmätningen redan?

Ja fast alla får ju ett högre normalbelopp från 1/1? Så då är det konstigt att jag inte fått ett beslut om att det är ändrat i löneutmätningen redan?
Om en ändring är gjord efter typ 17 dec så är det inräknat där.

De nya normalbeloppen för KFM togs ju i slutet av november...det står att man automatiskt ska få nytt beslut i januari, i digital brevlåda eller post, men när då? Jag har inte fått något ännu och jag har ju inte lön den 25e som många andra, så vore ju bra om KFM hade fixat detta före slutet av månaden? Någon som vet ungefär i januari det brukar ske?
Jag fick igår.

Samma här jag började också min löneutmätning i december månad den 25e fast dom gick på dom gamla beloppen nu har dom ändrat beloppen igen för i år. Har ännu inte fort något beslut heller.

Väntar också på ett uppdaterat beslut inför januarilönen. Det borde dyka upp vilken dag som helst?!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp