Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Daytrader - möjligt vid utmätning eller inte?

Jasså? Att dem försöker slippa undan att deklarera? Verkar rätt vanligt när man läser generellt om crypto att man leker lite med det. Har ju tänkt deklarera nästa år. Man kan ju skriva ut rätt vettiga sammanställningar där så tror det skall gå att lösa. Men fantastiskt roligt att handla i realtid, kunna lägga in köp och sälj vid bestämt pris och även värdeaviseringar osv. Kan inte bli mycket enklare och roligare, tycker det är rätt lätt o tjäna där om man kikar lite på mönster och man har is i magen:)
God speed :)

Blir ändå fundersam, finns en del artiklar där kf märker just bitcoine men inte andra valutor. Nånstans får jag för mig att det är vid en insats tillsammans med polis i något större? Är det något man söker efter aktivt vid tillgångsundersökning om man har ett bitcoineinnehav eller allmänt innehav utav crypto? Extremt lockande att investera i bitcoine nu omgående men vågar ju inte om det just bitcoine söks efter vid tillgångsundersökning…

Blir ändå fundersam, finns en del artiklar där kf märker just bitcoine men inte andra valutor. Nånstans får jag för mig att det är vid en insats tillsammans med polis i något större? Är det något man söker efter aktivt vid tillgångsundersökning om man har ett bitcoineinnehav eller allmänt innehav utav crypto? Extremt lockande att investera i bitcoine nu omgående men vågar ju inte om det just bitcoine söks efter vid tillgångsundersökning…
Nej, enda sättet dom kan se det är om dom har din nyckel.
Och ja då kan dom utmätas, men då måste ju ge dem det.

Dom gånger polisen eller kf konfiskerat/utmätt btc så har som antingen fått eller hittat nyckeln.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp