Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Daypay

någon som vet hur daypay är med inkasso? finns risk att jag inte kan betala dom 4000 något , är en månad försenad skulle varit betald 23/12 sen förflyttade dom den till 25/1 så är två dagar sen plus att dom inte fick något i december

någon som vet hur daypay är med inkasso? finns risk att jag inte kan betala dom 4000 något , är en månad försenad skulle varit betald 23/12 sen förflyttade dom den till 25/1 så är två dagar sen plus att dom inte fick något i december
De skickat skulden till inkasso efter 3 obetalda fakturor. Skulden går till partner inkasso, så var det för mig för halv år sen.

Stämmer ju inte 3 obetalda fakturor då det bara va 1 månad försenad för mig. Kunde dela upp på 3 månader

Stämmer ju inte 3 obetalda fakturor då det bara va 1 månad försenad för mig. Kunde dela upp på 3 månader
För mig var det efter 3 månader i alla fall. Gick sedan vidare till inkasso där jag fick dela upp på 6 månader

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp