Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Daypay raggar kunder

Vet inte om du såg mitt svar i din förra tråd men DayPay har en tendens att endast accepetera återkommande ansökningar om de görs via sms-länken. De gånger jag sökt spontant har jag blivit nekad, men alltid fått lånet via länken.
så du menar att även om du fått en kod men struntat i att söka men söker senare via deras vanliga sajt så blev du nekad? Det låter märkligt i så fall. De borde ju känna igen dig som en kund som fått erbjudande. och de här sms erbjudandena gäller under en begränsad tid. JAg har raderat de jag fått. Lika bra!

Japp.
Varje gång.
Man får bara erbjudandet om man betalar via autogiro sa deras support...
Ok men det finns ingen logik, nu minns jag att du skrivit om det förut om det nu gällde daypay då. Helt konstigt! De borde se det som ngt positivt att man återbetalat lånet i förtid. Men tydligen inte. Dåligt

så du menar att även om du fått en kod men struntat i att söka men söker senare via deras vanliga sajt så blev du nekad? Det låter märkligt i så fall. De borde ju känna igen dig som en kund som fått erbjudande. och de här sms erbjudandena gäller under en begränsad tid. JAg har raderat de jag fått. Lika bra!

Precis så har det varit för mig (och för min fru). Tackar man ja till första sms:et får man i regel ett till efter en vecka och sen ett tredje efter det, med samma belopp. Men att söka spontant ger alltid blankt nej.

Precis så har det varit för mig (och för min fru). Tackar man ja till första sms:et får man i regel ett till efter en vecka och sen ett tredje efter det, med samma belopp. Men att söka spontant ger alltid blankt nej.
Ok, jag har bara sökt lån där en gång, fick 1000 kr som jag betalade tillbaka via autogiro och efter det så kom det ett sms om att låna igen, jag raderade det, sen kom det ytterligare ett sms och eftersom jag inte tänkt söka så raderade jag det sms-et också. Så om det skulle knipa rejält framöver får vi se om jag blir nekad när jag söker via deras sajt och utan kod. är bara glad att jag inte behöver ta nya sms lån nu. Men det är också bra att ha några långivare på hyllan som man vet kan bevilja om det behövs.

Vet inte om du såg mitt svar i din förra tråd men DayPay har en tendens att endast accepetera återkommande ansökningar om de görs via sms-länken. De gånger jag sökt spontant har jag blivit nekad, men alltid fått lånet via länken.

hahaha nu hände det mig också! Nekad med ett stort rött kryss! ringde kundtjänst och han sa att jag bara kan låna 1000 kr. Sökte 1000 kr men nekad igen.
Sms-erbjudandet har utgått så jag sökte direkt på deras sajt.
Konstigt system de har. Men lika bra!!!!!!!!! Får pussla ihop det på annat sätt.

Man kan bara söka ett lån på deras sajt. De andra två ”extralånen” kan man bara få genom att svara på smset.
Så anledningen till att du har ett rött kryss är för att du redan har ett lån via hemsidan.
Svarar du på smsen så får du de andra också.

Man kan bara söka ett lån på deras sajt. De andra två ”extralånen” kan man bara få genom att svara på smset.
Så anledningen till att du har ett rött kryss är för att du redan har ett lån via hemsidan.
Svarar du på smsen så får du de andra också.
aha ok, men jag har inget lån där längre, det lånet jag fick via hemsidan har jag betalat tillbaka via autogiro. Känns lite konstigt då att jag får erbjudande via sms om "extra lån" men blir nekad på ett "vanligt" lån. Jag brydde mig aldrig om de två sms erbjudandena som kom.

Var samma för mig , fick sms att kunna låna 2000 på sms , samma som sist ..tog det ...fast testaee först på sidan då fick jag inte ! Helt sjukt :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp