Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Daypay ni som lånar där

Bara en fråga, tar Daypay en ny kreditupplysning på varje nytt lån som man tar hos dom? Någon som har erfarenhet och som har lånat hos dom nyligen?

För mig tar de inte varje gång men har lånat där så många gånger. Är ju också endast Creditsafe de tar så spelar ingen roll om de tar 10.

Har gjort i tuffa månader, just nu lyckas jag hålla mig till 1-2 ändå. Blev tvungen att ansöka om ett extra igår på sidan men blev nekad, svarade på smset och då gick de.

Nyfiken om någon på hela långforum fått mer än 1000 åt gången. Jag avskyr deras försäljningsidé men vad ska man göra liksom, de vet precis vad de gör.
Jag lånar 2000 per gång fär samma med sms som ni andra skriver

Sjukt egentligen, har trixat med Daypays tre olika lån nu i ett par år (man får sms som man svarar "Extra" och "Chans" osv. på och får ett nytt lån på t.ex. 1500 kr). Så jag har haft mina 3 lån på totalt 4500 kr hela tiden som dras den 25:e (med ränta påslaget såklart) och sen lånar jag samma summa igen så fort det går. I november och december såg jag till att inte betala alls och det gick till Inkasso (Partnerinkasso). Nu har jag en avbetalningsplan där istället, drygt 1000 kr / månad och sen är jag kvitt skiten. Att jag är spärrad där spelar ingen roll, och sjukt egentligen att det känns lättare att ha det hos inkasso nu och sen är det borta...

Jag skrev ”Ja” på sms från dom, men har inte fått ngt svar! (Var igår fm) är det pga skuldsaldo hos kfm? Hade inte det förut

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp