Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Daypay lån, hur är de?

Jag upplever att de är konstiga. Väldigt sega med utbetalningar. Man får ofta låna ”bara” 1000:- fast man söker på 2000:- t.ex. men efter någon vecka kommer ett SMS att låna 1000:-. mera .Behöver man pengar snabbt är det fel val.

Jag tycker det är märkligt att ni som söker 2000 och få ett erbjudande på 1000 i stället,då undra man hur och varför?.För efter 3 sms så är man ju uppe i summan 3000 i stället för dom 2000 som man egentligen sökte från början hmmm.Då är det ju bättre att strunta i att skicka ut en massa extra sms om man nu inte tror att kunden kan betala igen lånet på tex dom där 2000 kr.

Jag tycker det är märkligt att ni som söker 2000 och få ett erbjudande på 1000 i stället,då undra man hur och varför?.För efter 3 sms så är man ju uppe i summan 3000 i stället för dom 2000 som man egentligen sökte från början hmmm.Då är det ju bättre att strunta i att skicka ut en massa extra sms om man nu inte tror att kunden kan betala igen lånet på tex dom där 2000 kr.
Det är ju bara för dom räknar det som ett nytt lån och kan ta nya avgifter. Folk verkar tro att dessa företagen är räddaren i nöden när dom egentligen är avskummen som livnär sig på desperata människor. Inte bättre än en langare som säljer heroin till en missbrukare i mina ögon.

De har blivit grymt hårda så undrar vilka som får 10? Innan regleringsändringen har jag haft lån hos dem på 3000 vid tre tillfällen. I början av året sökte jag och fick 1000 (kommer ej ihåg om jag tog det för dyrt så litet belopp och 300 i uppl.avgift). Nu fick jag 2000 vilket jag tog men inget kommit ännu. Såg attest beror på vilken bank oh när man gjort ansökan. Utifrån det infon bör de komma 09.30.

Antar de tycker det är bra 300x3 så får de in 900 istället för
300....

Fick det där erbjudandet om extralån och är smått tvungen att tacka ja, så jag gjorde det. Fick nu SMS om att jag "har pengarna på måndag förmiddag". Har dock Swedbank och då borde det väl gå direkt? Någon som har erfarenhet av huruvida de betalar ut på lördagar eller ej? Vore bra att veta.

Tråkigt att man inte kan få bort sin spärr hos dem :(

De brukar vara snabba, kika om de lagtvupp lånet på mina sidor

Daypay verkar ändrat sin marknadsföring, desperata!?

Fick detta i lördags 1 juni
Erbjudande extralån! Nu kan du låna SAMMA belopp ytterligare en gång med 6 % LÄGRE ränta.
Återbetalning med samma villkor görs via autogiro den 25:e Jun. Vid intresse skicka detta SMS i retur och skriv "Extra". OBS! tänk på att du kan hamna i en skuldfälla om du gör många återkommande ansökningar.
Mvh Daypay

Och detta idag 7 juni!
Erbjudande sista chansen! Nu kan du låna SAMMA belopp ytterligare en gång med 12 % LÄGRE ränta.
Återbetalning med samma villkor görs via autogiro den 25:e Jun. Vid intresse skicka detta SMS i retur och skriv "Chans". OBS! tänk på att du kan hamna i en skuldfälla om du gör många återkommande ansökningar.
Mvh Daypay

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp