Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Daypay har någon fått erbjudande nr 3 denna månad?

Jag har skickat extra i ett sms utan att fått erbjudande och då har jag fått det utbetalt. Så man behöver inte vänta på sms:en
Jag provade men det gick tyvärr inte för mig.
Tog kontakt med kundtjänst och det verkar som om dom skickar ut nytt erbjudande på söndag igen :)

Någon som har fått något erbjudande idag ännu? :)

Nån som fått nr 2 den här perioden?

Senast ändrad:
Jag får alltid avslag när jag söker 10k däremot 2k flera ggr går bra. Jag blev tvungen att fråga och fick svaret som ger frågan ”vem är det då som bestämmer?”

hej, för att få låna 10000 så är det jätte höga krav, och det är inte vi som bestämmer det.
Med vänliga hälsningar,
Daypay Kundtjänst

Jag får alltid avslag när jag söker 10k däremot 2k flera ggr går bra. Jag blev tvungen att fråga och fick svaret som ger frågan ”vem är det då som bestämmer?”

hej, för att få låna 10000 så är det jätte höga krav, och det är inte vi som bestämmer det.
Med vänliga hälsningar,
Daypay Kundtjänst
Dem har kört samma i alla tider vad jag kan minnas,,,,1000-4000 3ggr per månad mer har jag aldrig blivit beviljad ! Dem vill att du ska låna 3ggr med avgift istället för en klumpsumma då dem tjänar mer på detta upplägg

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp