Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Daypay, hög belastning?

Bluff bluff... Fick på 500 förut. Sen får jag sms om att autogiro ska godkännas av banken innan dom betalar ut. Vilket kan ta mellan 5-24 h. Någon som varit med om liknande?

Jämför ni räntan mellan 1000kr och 500kr så är även den DUBBELT så hög. Riktigt oeriöst företag. RIKTIGT stor flagg för dessa skojare.

Ocker

Fick lån på 500 kr den 11 april fast man kunde låna 3000 i sms från dem

Fick idag mail om att de inte lyckas dra pengarna från kontot den 27 vadå 27 30 dagar ska det ju vara till den ockerräntan dessutom fanns det pengar på kontot då. Fast då hade de ju inte kunnat lägga på ytterligare 50 kr i avgift

Var den 27

Såg nu att det stod den 27 på sms´et 270 för 16 dagar vilket pucko man är

Jag vet, det är det ännu mer jävliga. De lånar enbart ut 500 kr. De dubblar räntan och halverar återbetalnignstiden. Det står inte ens att det går att låna 500 på deras sida.. Riktigt bluff skit företag.

Har inte koll

Hade en faktura hos dem där de skulle innan 8 dagar skicka till kfm

Mailade och frågade om de kunde vänta 10 dagar fick till svar att den 28/5 går den till kfm

Den 22 var den redan skickad, hade precis betalt och tänker inte betala de extra avgifterna, går de inte med på det så bestrider jag hos kfm.

Dessutom är det ju ockerlån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp