Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Day pay inkasso

Hur funkar det? Snabba till kronofogden? Inkssobolag, amoteringsplan?

Hittade ingen ny info här på forumet.

Dom ger ej amorteringsplan vad jag vet. Man brukar få månaden ut på sig att betala om man ber dom om det när inkassokravet kommit från dom., så rätt hårda.

Snikna giriga jävlar! Sluta låna där om ni kan eller så snart ni kan. Det är även dom som vill att folk ska låna 1000:- åt gången för att kunna ta maximal ränta, 395:-, per tusenlapp.

Jag har haft hos kf från dom och då inget inkasso utan som nån skrev påminnelse sedan strax efter till kf , försökte få avbet. gick ej antar att de gör på samma sätt ännu

Hur funkar det? Snabba till kronofogden? Inkssobolag, amoteringsplan?

Hittade ingen ny info här på forumet.
De går inte med på avbetalningsplan och skickar inte till något inkassoföretag utan direkt till KFM.

Men du får säkert skjuta upp den några dagar.. Ha koll bara så de gör en notering och att det inte blir något missförstånd inom företaget.. Det hände mig. Fick liv att betala den 26 en månad och gjorde så. Men fick brev från KF att de ansökt om betalningsföreläggande. då var skulden betald men inte de 680 kr, kostnaden för KF. De hade missat att jag betalat, skickat till KF då inbetald summa inte stämde med skuld.. De hade redan lagt på avgifter till KF innan de skickade in ansökan.
De bad om ursäkt o sa att personalen gått om varandra.

Slapp du betala avgiften då Grodan? Rättade dom till sitt misstag?

Annars är "ursäkten" inte vatten värd!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp