Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Fick ett brev av Daypay där det stod betalningsföreläggande på och kronofogdens adress på, det är alltså daypay som skickat brevet men det står i brevet betalningsföreläggande från kronofogden, vet någon vad detta är??
Förmodligen en uppmaning till dig att betala annars går det till Kfm
Om dom nu inte redan skickat
Sen kommer det ett brev från Kfm där du ska ta ställning till kravet och svara på delgivningen
Fick ett brev av Daypay där det stod betalningsföreläggande på och kronofogdens adress på, det är alltså daypay som skickat brevet men det står i brevet betalningsföreläggande från kronofogden, vet någon vad detta är??
Fyyy vad obehagligt! Jag kontaktade kronofogden och de sa sa att ingenting har kommit in än om daypay! Så jag fattar ingentingt! På brevet står det betalningsföreläggande från kronofogden!
Nu har jag ju visserligen inte sett brevet, men skicka ett bestridande till KFM och bifoga brevet från DayPay. Som jag förstått det är det bara KFM som kan/får skicka ett betalningsföreläggande. Står det "betalningsföreläggande från kronofogden" i brevet och det inte är så undrar jag om det inte kan ses som urkundsförfalskning vilket är straffbart enligt brottsbalken.