Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Datum för vräkning/avhysning

Hm, vet inte riktigt om jag vågar det. Är livrädd för att dra på mig ytterligare skulder och tänker att om lånet inte har lösts så kommer det att bli tjall med banken om ingen månadsbetalning från mig kommer in?
Du ska ändå sälja alldeles alldeles strax som om en betalning till banken missas gör det mindre dem får dem pengarna när det säljs.
Om det nu är så att du behöver dem för att få ny lägenhet så kanske du ska prioritera det

Du ska ändå sälja alldeles alldeles strax som om en betalning till banken missas gör det mindre dem får dem pengarna när det säljs.
Om det nu är så att du behöver dem för att få ny lägenhet så kanske du ska prioritera det

Sant.. Jag stryper autogiro!

När var fördelningen?

Har köparen hört av sig något?

Nej, inte ett knyst. Jag talade med en kvinna på försäljningen i onsdags för att informera om att det kört ihop sig och hon visste inte om han fått beviljat medlemskap ännu.

Så förhoppningsvis kommer det att gå att undvika avhysning. Jag har funnit en temporär lösning from den 9 maj så tänker att varje dag som går nu utan att köparen begär handräckning ökar chanserna för att det traumat och kostnaderna ska kunna gå att undvika...

Knappat troligt att man hinner verkställa så fort

Knappat troligt att man hinner verkställa så fort

Jag hoppas inte, det vore tusen resor skönare att flytta själv såklart.

Jag hoppas att det kanske hjälper att jag har en bra dialog med dem också och har informerat om när jag och bohaget kan vara ute. Tänker att då det rör sig om två veckor om köparen skulle begära handräckning på måndag så är det ju likväl med råge inom fyra veckors perioden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp