Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

DAGS jag behöver råd

Hej försöker göra det kort

Har läst en del senaste månaderna här och lärt mig en del, jag har nu väntat i snart 6månader och hade i början av året runt 20ff idag är det nere på 6 och 4ff försvinner innan januari slut ligger nu på 11% riks har inte vart där på många år och har tagit massa onödiga sms lån och höga räntor lån som jag kämpat ihjäl mig att betala så jag håller ut 1månad till så jag kan ta samlingslån och därtill en del privata skulder att betala av och börja leva utan stress o ångest

Så januari är det dags tror och vet nästan säkert kommer vara okej att kunna få en del erbjudande

Med 3ff
160k just nu synliga i UC
Inkomst 330k
Inga anmärkningar
Eller skuldsaldo

Så till frågan för mig spelar ränta inte sån stor roll om jag ska vara ärlig just nu , eftersom jag behöver ett samlingslån och pengar för betala av skuld till nära som hjälp denna tiden så jag inte hamnar hos KF ... så kommer söka 300K

Vart ska jag söka ? Hörde att sambla finns största chans att få erbjudande , men att advisa rekommenderas.... som sagt lägst ränta spelar ingen roll det som spelar roll att jag får erbjudande och inget krångel med bank för utbetalning när man får erbjudande?

Hej försöker göra det kort

Har läst en del senaste månaderna här och lärt mig en del, jag har nu väntat i snart 6månader och hade i början av året runt 20ff idag är det nere på 6 och 4ff försvinner innan januari slut ligger nu på 11% riks har inte vart där på många år och har tagit massa onödiga sms lån och höga räntor lån som jag kämpat ihjäl mig att betala så jag håller ut 1månad till så jag kan ta samlingslån och därtill en del privata skulder att betala av och börja leva utan stress o ångest

Så januari är det dags tror och vet nästan säkert kommer vara okej att kunna få en del erbjudande

Med 3ff
160k just nu synliga i UC
Inkomst 330k
Inga anmärkningar
Eller skuldsaldo

Så till frågan för mig spelar ränta inte sån stor roll om jag ska vara ärlig just nu , eftersom jag behöver ett samlingslån och pengar för betala av skuld till nära som hjälp denna tiden så jag inte hamnar hos KF ... så kommer söka 300K

Vart ska jag söka ? Hörde att sambla finns största chans att få erbjudande , men att advisa rekommenderas.... som sagt lägst ränta spelar ingen roll det som spelar roll att jag får erbjudande och inget krångel med bank för utbetalning när man får erbjudande?
Jag föredrar Advisa, sedan lite tips i bilden nedan som kommer från ett tidigare inlägg dock inte från mig men mycket bra information.

Bilagor

• A72EB017-DAA1-41A4-8E65-25D7EC30CD01.jpeg
    A72EB017-DAA1-41A4-8E65-25D7EC30CD01.jpeg
    331.7 KB · Visningar: 256
Förstår e ju också min första tanke, men läste att beviljningsgrad e större hos sambla , df ville jag kolla om nån som använt dom eller har råd erfarenheter om det
Men varför skall sambla större beviljningsgrad än tex advisa. Det är bankerna som beviljar dig eller inte. Eller har jag fel?

Jag använde sambla och fick ett lån hos collector på 300.000. 14% i ränta men bättre än alla utspridda jag hade, och med det lånet istället för flera små så tror jag att jag inom en snar framtid har chansen att få ett bättre lån hos nån annan.

Jag använde sambla och fick ett lån hos collector på 300.000. 14% i ränta men bättre än alla utspridda jag hade, och med det lånet istället för flera små så tror jag att jag inom en snar framtid har chansen att få ett bättre lån hos nån annan.
Vad hade du för förutsättningar? När fick du lånet? Vilka har sambla som inte advisa/lendo har?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp