Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Dags för samlinglsån

Ska snart söka ett samlingslån
Ligger på 750tusen i skuld årsinkomst 430tusen
Uc 7,8
2 FF
Senaste i maj
Bör man söka på så högt som möjligt lr blir det negativt tänk o svårare?
6 st olika krediter där den största är på 500 papp och äter upp rätt bra
Ica
Remeber
Komplett
Brixo
Easycredit
Credigo
Den på 500 kan man ju glömma att man får bort. Funderar på att kolla om de är villiga att ge mig ert ackord belopp på 250tusen och sen avsluta allt. Kan funka hos vissa och erbjuda, för vissa lån kommer man nästan aldrig ifatt känns det som.

Sök på 500k. Förhoppningsvis kan du samla allt förutom det största lånet. Därefter kommer du ha färre krediter och kreditgivare och sen avvaktar du 6 månader.
Hur kommer det sig att ditt kreditbetyg är så högt? Jag själv har cirka 950 i lån, 2 ff och kreditbetyg 0,7%.

Sök på 500k. Förhoppningsvis kan du samla allt förutom det största lånet. Därefter kommer du ha färre krediter och kreditgivare och sen avvaktar du 6 månader.
Hur kommer det sig att ditt kreditbetyg är så högt? Jag själv har cirka 950 i lån, 2 ff och kreditbetyg 0,7%.
Inte aning varför. Sökte på 350 och fick på 100
Så nu blir det tufft framåt. Antingen söka skuldsanering till våren lr kriga ned skulderna men det lär ta 100 år
Ska använda 50 och lösa bort 3 krediter iaf

Vilken förmedlare sökte du hos och vilka var det som erbjöd 100k? Vad fick du för ränta?

Kan nog beror på du är överbelånad mot din inkomst

Hade det inte varit Corona tider är jag ganska säker på att du hade blivit beviljad.

Ta dom 100 och samla ihop dina krediter och det som blir över kastar du in på ett av lånen med högre ränta än 13%

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp