Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Dags att göra en ansökan !!!

Nu är det dags för mig att söka ett samlingslån då min ekonomi är uppåt väggarna. Jag har inte så bra förutsättningar men hoppet är det sista som överger en.
Totala blanco skulder 600.000
Synligt på UC I blanco är 430.000
Och synliga krediter är 67.000 vilka är maxade.underskott 42.000
UC betyg 4.0
Tror ni det finns någon chans över huvudtaget att få ett samlingslån på 350.000 eller lägre?

Jag tror och hoppas du säkert kan få ihop något. Jag har själv ungefär samma förutsättningar och planerar också ett nytt samlingslån snart. Men jag kommer nog behålla mina två bästa blancon och försöka baka ihop resten.

Har du tid och möjlighet att jobba ner din score lite mer? Dels vänta ut förfrågningar, men framför allt betala ner på synliga krediterna? Ett sätt jag själv gjort precis är att jag lånade 30 K från Fairlo (Bisnode) som jag betalade in UC-synliga krediter med. Tror det kommer få ganska stor effekt vid nästa uppdatering!

Lista gärna dina olika lån och räntor om du orkar!

Lycka till och uppdatera gärna.

Ok, men 1 är ju "ingen" fara. Det är nog främst de maxade krediterna som utgör flöte som håller upp scoren (även om ju 4 inte alls är jättedåligt). Har du möjlighet att låna 30-40 K utanför UC och betala ner dem tror jag det skulle hjälpa dig rejält. En lite omförflyttning alltså :)

Har redan gjort det för en massa krediter så har inte en chans att göra det igen.

Maken till meningslös tråd, du har inga möjligheter att betala ner krediter och du har 1 ff och kan inte vänta mer.

det är la bara söka och se

Sök. Om du har tur så nappar remember eller collector

Bara att söka då ju om du verken kan vänta eller betala mer krediter

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp