Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Dags att ansöka om skuldsanering

Vilka kompletteringar ?
Boendekostnad.
Anledning till utökade bolån samt under vilken tid jag har försökt sälja min bostad och om några bud inkom. Och om bud inkom varför jag inte accepterade (fick inga bud kan jag tillägga och bostaden låg ute till försäljning i 9-10 månader).

Boendekostnad.
Anledning till utökade bolån samt under vilken tid jag har försökt sälja min bostad och om några bud inkom. Och om bud inkom varför jag inte accepterade (fick inga bud kan jag tillägga och bostaden låg ute till försäljning i 9-10 månader).
Tack för svaret, man vet aldrig vad kan vara användbart, vore kul om du skriver hur de reagerade på dina kompletteringar.

Tack för svaret, man vet aldrig vad kan vara användbart, vore kul om du skriver hur de reagerade på dina kompletteringar.
Så fort jag får något så skriver jag :)
Kompletterade via email, så lär väl inte få något mer förens nästa vecka.

Prognosen baseras på:
  • dina aktuella skulder hos Kronofogden
  • din månadsbetalning 15 000 kr

Dina skulders utveckling​

Diagrammet visar hur dina skulder kommer att utvecklas. Som längst kan du se tio år framåt. Tänk på att det du ser är en prognos, inte ett beslut eller ett löfte från oss.

Din skuld beräknas öka från 1 353 715 kr oktober 2024 till 1 737 159 kr september 2034”

Känns ju bra att betala in 1.800.000 på 10år på en skuld som ligger på 1.353.715 och då är kvarstående skuld på 1.737.159kr… är ju helt sinnes, hur är det ens möjligt kan man undra

Prognosen baseras på:

Diagrammet visar hur dina skulder kommer att utvecklas. Som längst kan du se tio år framåt. Tänk på att det du ser är en prognos, inte ett beslut eller ett löfte från oss.

Din skuld beräknas öka från 1 353 715 kr oktober 2024 till 1 737 159 kr september 2034”

Känns ju bra att betala in 1.800.000 på 10år på en skuld som ligger på 1.353.715 och då är kvarstående skuld på 1.737.159kr… är ju helt sinnes, hur är det ens möjligt kan man undra
Jag gissar på ränta…

Prognosen baseras på:

Känns ju bra att betala in 1.800.000 på 10år på en skuld som ligger på 1.353.715 och då är kvarstående skuld på 1.737.159kr… är ju helt sinnes, hur är det ens möjligt kan man undra.
Räntor.
Finner det också otroligt hur det kan trollas fram skuldsaldon ur luften på detta vis när kapitalet är återbetalt men skulden ändå växer sig över orginalbeloppet.

Prognosen baseras på:

Min skuld beräknas vara över 4 miljoner om 10 år enligt deras prognos. En ökning med 3 miljoner...
Jag kommer aldrig bli skuldfri om inte sanering beviljas.

Min skuld beräknas vara över 4 miljoner om 10 år enligt deras prognos. En ökning med 3 miljoner...
Jag kommer aldrig bli skuldfri om inte sanering beviljas.
Du har inte fått svar ännu på din ansökan?

Du har inte fått svar ännu på din ansökan?
Nej jag fick svar i veckan. Dem avslog pga skälighet. Har överklagat så får vi se vad dem säger i tingsrätten då det fanns en del felaktigheter i beslutet.

Nej jag fick svar i veckan. Dem avslog pga skälighet. Har överklagat så får vi se vad dem säger i tingsrätten då det fanns en del felaktigheter i beslutet.
Trist.. hoppas att du får rätt.

Det du kan göra är att skicka in en ny ansökan samtidigt som befintliga överklagas. Du lär få svar på överklagan före den nya ansökan hanteras.

Blir överklagan godkänd så mailar du dom bara att du blivit godkänd och tar bort din nya ansökan eftersom du redan fått inledande. Annars har du en ny chans någon månad senare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp