Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

CSN

Du kan begära ett års uppskov med CSN med. Du gör de på mina sidor
På mina mina sidor finns inte det, möjligen söka om sänkt månadsbelopp (vilket iofs kan bli noll) men det jag för hög inkomst för

På mina mina sidor finns inte det, möjligen söka om sänkt månadsbelopp (vilket iofs kan bli noll) men det jag för hög inkomst för
Om du har synnerliga skäl finns det en viss möjlighet att få nedsättning för ett år (årsbelopp). När CSN prövar din ansökan gör vi en bedömning av alla förhållanden du beskriver.

Så vid kvartalsvis kan man släpa nära på ett år? Kan förvisso stämma då en del restförs årsvis, i mars ofta
När jag släppte allt till kfm för flera år sen tog det nästan 1 år för anmärkning så det stämmer nog

Fattar inte riktigt vad ni menar? Jag har nu räkning som jag ska betala slutet av mars senast, sen har jag en om 3 månader, menar ni att det tar ca 1 år innan man få anmärkning? Eller jag fattar inte?
Den räkning jag har nu i mars är min första räkning och jag kommer betala den senast slutet av april. Hinner jag då få anmärkning? Hur ofta skickar de påminelser?

Fattar inte riktigt vad ni menar? Jag har nu räkning som jag ska betala slutet av mars senast, sen har jag en om 3 månader, menar ni att det tar ca 1 år innan man få anmärkning? Eller jag fattar inte?
Den räkning jag har nu i mars är min första räkning och jag kommer betala den senast slutet av april. Hinner jag då få anmärkning? Hur ofta skickar de påminelser?
Nä men en del har haft kvartalsbetalning (då har de tagit 1 år) och andra månadsbetalning.. då har det gått snabbare med anmärkning.

här har du svar på dina frågor

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp