Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

CSN och KF

om jag tar ut dem och ha kvar lite summa på kontot? hur blir då?

Om du har mindre än förbehållsbeloppet (runt 5 000 om du bor själv) så tas ingenting.

Men om hela beloppet från CSN tas, så måste du ju bestrida det och förklara var pengarna kom ifrån.
Så enklast för din egen del är att snarast ta ut eller överföra pengarna till nån annan.

Om du har mindre än förbehållsbeloppet (runt 5 000 om du bor själv) så tas ingenting.

Men om hela beloppet från CSN tas, så måste du ju bestrida det och förklara var pengarna kom ifrån.
Så enklast för din egen del är att snarast ta ut eller överföra pengarna till nån annan.
Tack, det var en bra lösning. och Kf ser kontoutdraget eller?

Men det känns konstigt, ni säger att det står att Kf kommer inte utmätta eller ta CSN pengar, fattar inte?

Det som utmäts är ju ett tillgodohavade hos en bank. Inte en utbetalning från csn

Det som utmäts är ju ett tillgodohavade hos en bank. Inte en utbetalning från csn
Ok, jag förståt nu det. Men problemet är att om pengar ska vara på mitt konto då KF tar de som en medlem har skrivit här på inlägget. men det konstigt att ändå det är pengar från CSN KF skulle inte ta dem?

Ok, jag förståt nu det. Men problemet är att om pengar ska vara på mitt konto då KF tar de som en medlem har skrivit här på inlägget. men det konstigt att ändå det är pengar från CSN KF skulle inte ta dem?
Som sagt så ser inte kfm vad för pengar, dom ser ett saldo

Man ser 30000 kr. Ser inte om det är csn, lön eller pengar från sålt knark.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp