- Meddelanden
- 109
- Mottagna reaktioner
- 67
- Poäng
- 197
Men det är okej att betala in hela den tredje utan problem va? det är inte den andra dom skickar till krono?
Det fungerar inte så, det du betalar in dras typ från toppen!Men det är okej att betala in hela den tredje utan problem va? det är inte den andra dom skickar till krono?
Har du ringt?Men det är okej att betala in hela den tredje utan problem va? det är inte den andra dom skickar till krono?
Baserade de din sambos belopp på din inkomstsänkning??Och en annan grej, om man har fått lägre inkomst så kan man ansöka om att betala lägre csn. Då fyller man i hur mkt ungefär man tror att man kommer tjäna under året. Tjänar man mer ändå så åker man på att betala mer nästa år. Men de sänkte min sambos belopp från 2200 kr till 1000 kr under pandemin när min inkomst i princip försvann.
Ja det gjorde dem, jag var tydlig med att det inte är min sambo som fått minskad inkomst utan bara jag. Sen kanske de gjorde det pga pandemin och ville hjälpa till extra.Baserade de din sambos belopp på din inkomstsänkning??
Måste fråga igen då, kunde du förhandla om din sambos lån?Ja det gjorde dem, jag var tydlig med att det inte är min sambo som fått minskad inkomst utan bara jag. Sen kanske de gjorde det pga pandemin och ville hjälpa till extra.
Har du ringt dem och försökt få dela upp detHej!
Ligger efter med csn nu två månader, vet att 3dje måste in och att dom lägger på 500kr igen.
Vet också att man kan ansöka om betalfri månad, tror ni det går på en sen betalning? så 2500 nästa gång istället för 3000?
Mvh H