Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Credway lån efter inkasso

Hej,

Kan man göra uttag på sitt credway konto efter man betalt inkasso? Måste man ringa dem först o typ låsa upp sitt konto? Eller är det kört.

Mitt konto var stängt för uttag minst två månader efter jag var sen med betalningen två månader..

Mitt konto var stängt pga att en faktura hos Easycredit gick till inkasso, men så snart den var betald så öppnades Credway-kontot upp igen.

Jag är i samma sits. När jag frågade kundtjänst så sa de att det var från fall till fall angående hur länge man blir avstängd efter inkasso. Jag har varit det i två månader nu. Hur mycket hade du skogsmulle som gick till inkasso? Jag betalade av en stor summa under ganska många månader minns jag

Jag är i samma sits. När jag frågade kundtjänst så sa de att det var från fall till fall angående hur länge man blir avstängd efter inkasso. Jag har varit det i två månader nu. Hur mycket hade du skogsmulle som gick till inkasso? Jag betalade av en stor summa under ganska många månader minns jag
Jag hade 7000 kr som jag betalade av på 3 månader. Och är ca 6 månader sedan. Och får både mail och sms att jag har 7000 kr att utnyttja. Står även på min sida när jag loggar in. Men det stämmer inte alls. Ett väldigt oseriöst bolag!

Jag hade 10.000kr i kredit. Allt gick tyvärr vidare till inkasso, men är betalt i i sin helhet sedan några månader tillbaka. I appen står det 10.000 som tillgängligt, men när jag provade att göra ett uttag på 500kr fick jag meddelande om att krediten är uppsagd. Nåja. Lika bra det.

Samma här, jag hade inkasso hos credway i 2016, idag frågad ejag via chatten om det var möjligt att söka lån hos dem, men de sade att spärren var tills vidare. Så med andra ord, har man varit hos inkasso för Credway är man inte välkommen tillbaka som kund eller lånetagare hos dem.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp