Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Credway - kan komma att synas hos UC?

Lika bra att avsluta diskussionen med "trollet", hen har förekommit tidigare under andra nicks och gillar att reta upp folk.
Precis vad jag tänkte göra!
Men tycker att man inte ska kunna skriva som gäst! Fast lånforum håller inte med:rolleyes:

Precis vad jag tänkte göra!
Men tycker att man inte ska kunna skriva som gäst! Fast lånforum håller inte med:rolleyes:
Så du tycker det vore bättre om jag på några sekunder hade skapat ett konto här med påhittade email och skrivit istället? Hade det fått dig att må bättre?

Lika bra att avsluta diskussionen med "trollet", hen har förekommit tidigare under andra nicks och gillar att reta upp folk.
hen? Tycker du också det finns 126 olika kön? Och man kan identifiera sig som en gurka? Heregud Lize, det verkar ju som om de har samlat alla smarta människorna på ett forum för högbelånade... wow hejdå

hen? Tycker du också det finns 126 olika kön? Och man kan identifiera sig som en gurka? Heregud Lize, det verkar ju som om de har samlat alla smarta människorna på ett forum för högbelånade... wow hejdå
Läs under punkt 1, du som många andra tror att det enbart ska tolkas som under punkt 2, verkligen intelligensbefriat.
https://svenska.se/tre/?sok=hen&pz=1

Ha ha ha. Vilken patetisk liten skit du verkar vara. Om man har behov av att skriva som du gör så är sannolikheten stor att man är arg och besviken över sitt eget liv. Du är troligen en wannabe av något slag, men inte riktigt nått hela vägen fram. Skulle gissa på att du behöver lite hjälp att hitta någon form av självförtroende.

Ha ha ha. Vilken patetisk liten skit du verkar vara. Om man har behov av att skriva som du gör så är sannolikheten stor att man är arg och besviken över sitt eget liv. Du är troligen en wannabe av något slag, men inte riktigt nått hela vägen fram. Skulle gissa på att du behöver lite hjälp att hitta någon form av självförtroende.
Hmm detta blir klurigt att förklara för lågbegåvade som verkar ha samlats här... men wannabe dig/er vill ju INGEN vara, det är nåt som är säkert, men självtroende får man dock genom att läsa alla patetiska inlägg. Tänker då att man gjort bra val i sitt liv.. glad att jag hittade hit:)

Så du tycker det vore bättre om jag på några sekunder hade skapat ett konto här med påhittade email och skrivit istället? Hade det fått dig att må bättre?
Har du fått nog med energi nu?? Förstår att du är en sån person som får energi genom att kasta skit o vara sarkastisk mot andra. Har själv svårt att förstå såna människor tur ni inte är så många.
Ska tillägga att dom flesta här är underbara medmänskliga människor❤️

Hmm detta blir klurigt att förklara för lågbegåvade som verkar ha samlats här... men wannabe dig/er vill ju INGEN vara, det är nåt som är säkert, men självtroende får man dock genom att läsa alla patetiska inlägg. Tänker då att man gjort bra val i sitt liv.. glad att jag hittade hit:)
Usch så vidrig du är!!! Tycker ingen ska svara dig mer. ”Hemska Människa”
Man mår illa av dig!

Tycker att en moderator ska rensa bland otrevliga kommentarer här båda från gäster och medlemmar så vi kan fortsätta prata om credway och inte annat skit.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp