Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Credway - kan komma att synas hos UC?

Ja, om du har ett lån här så syns det på UC. Det kommer stå "kontokredit" samt beloppet. Det kommer inte stå att det är via Credway.

Svar från credway

Jag undrar om den syns ifall den ligger hos inkasso.. mina skulder inom Northmill ligger hos Gothia just nu.. finns inget att göra än att avvakta UC uppdateringen som sker inom kort.. rent generellt känns det som att lånesnaran stryps åt och att allt hamnar hos UC förr eller senare, ledsamt och förtvivlande för oss som innerligt försöker lösa lån och hamna på "grön kvist" igen. Jag funderar på att släppa gardet och gå KFM vägen, jag kommer på sikt inte klara återbetalningstakten och de blanco jag har orsakat mig, sorgligt, att samlingslån inte verkar vraa ett alt när UC är fint som mitt med nu 3,6 före Advisa 2,6 i kreditbetyg.. Vi är helt enkelt inte betrodda, vill inte verkar pessimist, men min verklighet visar inte på annat.. Jag är sorgsen, förtvivlad och lamslagen över att inte kunna få hjälp.. trots otaliga försök.

Kundtjänsten beskrev för mig att en kredit hos Credway KAN komma att synas. Vet inte hur jag ska tolka det riktigt...?

Fuck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dom ställde till det som fan för mig nu.
ALLA CREDWAYS KREDITER SYNS NUMERA PÅ UC (!!!!)

Vad menad med ALLA credways krediter? Man kan vell bara ha en kredit där eller vad menar du?

Tyvärr så kommer alla credway/easycredit/credigo alla tre redovisas separat för det är olika lånenummer

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp