Och att de i och med detta är skyldiga att rapportera in. Synd man inte visste om förändringen i tid. Nu kommer detta synas i 12 månader efter slutbetalning tyvärr....att anledningen till att Credway rapporter till UC stavar Rebilla råder det nog ingen tvekan om.
Terry varför syns inte mitt Rebilla lån? Är inte det märkligt?...att anledningen till att Credway rapporter till UC stavar Rebilla råder det nog ingen tvekan om.
Kan du förklara hur det kommer synas i 12 månader?Och att de i och med detta är skyldiga att rapportera in. Synd man inte visste om förändringen i tid. Nu kommer detta synas i 12 månader efter slutbetalning tyvärr.
C har nog
Kan du förklara hur det kommer synas i 12 månader?
Terry varför syns inte mitt Rebilla lån? Är inte det märkligt?
Ok jo så är det nog, dom verkar inte ha riktig koll på läget...Jag tycker inte det, dom verkar ha stora problem med hur dom ska lägga upp sina lån vad som ska synas och inte. Lär dock bli synligt inom någon enstaka månad
Enligt information på UC:s hemsida:
”När en kredit avslutats upphör kreditgivaren att lämna uppgift om krediten till oss, krediten finns dock med som historisk information under ett år. En kredit som står som avslutad 2018-01-31 kommer således att stå kvar fram till 2019-01-31.”
Jo dom ser att det varit en kredit men inte vilken aktör och belopp t.ex jag har hade bara en kredit (Swedbank) som tidigare synes på UC, nu i maj när Credway rapporterades in blev det ju två men jag avslutade den direkt så det kommer ju bli en kredit igen på min UC vid nästa uppdatering men det kommer ju fortfarande synas att jag hade två krediter i maj tyvärr och kommer göra i elva månader till efter de.Det är bara du som ser krediten om säg 1 månad. Inte övriga banker (om du avslutat den)