Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

CredwAy, kan de ändra sig!?

Hej jag ansökte om 15000kr på CredwAy och fick mess att jg blivit beviljad lånet och att pengarna kommer inom ett dygn. Kankse vid 10.00 imorse men här inte fått några pengar o inget om att jag inte får el så. Om jag fått mess att pengarna kommer inom ett dygn kan dom ändra sig el är det då helt klart?

Hej jag ansökte om 15000kr på CredwAy och fick mess att jg blivit beviljad lånet och att pengarna kommer inom ett dygn. Kankse vid 10.00 imorse men här inte fått några pengar o inget om att jag inte får el så. Om jag fått mess att pengarna kommer inom ett dygn kan dom ändra sig el är det då helt klart?
De betalas ut inom 1 timme till Swedbank. Annars är de väl på eftermiddagen dagen efter så typ nu efter 15-16

Ok jag har inte fått något sms om att jag inte inte blir något. Iöutan fick mess efter ansökan efter en liten stund du är beviljad 15000kr och dom når dig inom ett dygn sen inget mer har jag hört.

Så började undrar om dom kan ändra sig fast dom beviljat min ansökan i sista stund.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp