- Meddelanden
- 424
- Mottagna reaktioner
- 83
- Poäng
- 247
Hej har någon fått betalningsplan hos credway? Vilket inkasso har dom är de hårda?
Dom har sileo inkasso. Du kan få en betalplan.Hej har någon fått betalningsplan hos credway? Vilket inkasso har dom är de hårda?
Jag har avbetalningsplan med Gothia på 1700 kr/mån. Har någon gång lyckats med att få uppskov 1-2 veckor. De skickar alltid en betalningspåminnelse efter en vecka. Vet ej vad som händer om man inte betalar då, har alltid betalat påminnelsen!Credway köptes av gothia hos mig iallafall fick betalningsplan igår 24000kr blir det de sa max 6månader 4200 i månaden hade lån på 20000. Vet någon om man kan förhala bra med dessa eller skickar de direkt till kfm? Till mig sa de om du inte betalar så kan du låta den ligga och se om den hamnar på utmätning eller inte. Men det kommer den väl självklart göra
Hur lyckades du med o få mindre o betala per månad? Hos mig sa dom tvärnej 6månader eller ingetJag har avbetalningsplan med Gothia på 1700 kr/mån. Har någon gång lyckats med att få uppskov 1-2 veckor. De skickar alltid en betalningspåminnelse efter en vecka. Vet ej vad som händer om man inte betalar då, har alltid betalat påminnelsen!
Tycker att Gothia har blivit mycket hårdare senaste 1-2 åren.
Ja vet inte hur de tänker jag har redan betalningsplaner på runt 6000 i månaden hos dom. Ja frågade om det gick o betala 1500 nu och höja om 4månader men blankt nej. Dåligt av dom