Credway säger upp lånet om man inte betalar månad 3
Japp det stämmer! Har avb plan hos gothia och den syns inte på UC längre. Har en väldigt fin UC nu när alla sms-lån och krediter hamnade hos inkasso istället, ja om man bortser från anmärkning dåOk, så de säger upp, skickar till inkasso, man kan få en avb.plan hos inkasso och lånet försvinner från UC?

Japp det stämmer! Har avb plan hos gothia och den syns inte på UC längre. Har en väldigt fin UC nu när alla sms-lån och krediter hamnade hos inkasso istället, ja om man bortser från anmärkning då![]()
Mitt som gick till Gothia försvann inte från uc ! Har mailat och bråkat , men dom vägra !Tack! Ska också släppa lite till inkasso, så rädd för misskött kredit/inkassobolag tar UC då förstörs typ allt....!
Konstigt?!Mitt som gick till Gothia försvann inte från uc ! Har mailat och bråkat , men dom vägra !
Ja mycket konstigt , verkar som vissa försvinner det ifrån och vissa inte .. så din northmill försvann ?Ko
Konstigt?!
mkt märkligt. Har bara 2 synliga lån på UC, ett gemensamt med min sambo och bank norJa mycket konstigt , verkar som vissa försvinner det ifrån och vissa inte .. så din northmill försvann ?
Japp det stämmer! Har avb plan hos gothia och den syns inte på UC längre. Har en väldigt fin UC nu när alla sms-lån och krediter hamnade hos inkasso istället, ja om man bortser från anmärkning då![]()
Vad får du betala till inkasso istället då? Så du fick anmärkning med när du släppte credway?