Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Credway borttaget från UC

Credway syns hos mig i den senaste uppdateringen, dessutom har en användare på forumet chattat med Credway som meddelat att de inte gjort någon ändring så det handlar bara om de problem UC har med senaste körningen skulle jag säga.

Credway med synligt hos mig med!

UC uppdateringen har gått fram och tillbaka för mig.
När det stod Uppdaterat april: bättre betyg (felaktig) Northmill försvann

och uppdaterat maj: fick tillbaka det normala betyget. Northmill kom tillbaka på UC.
Så det tjorva bara med UCs system.
Står Uppdaterat april igen...

jag hade aldrig fått godkänt (inte på ett tag iaf) förrän idag med en risk på 66.4, sökte på norwegian

De drog tillbaka erbjudandet sen för de sa att det var fem på UC och dom inte såg mina andra lån

hej tänkte bara kolla om råd villen låneförmedlare jag ska välja. Kommer söka ett samlingslån på 325.000kr. 2,7 i risk med 5FF. En från i maj och 3 försvinner i december. Inkomst 460k och underskott 8.300kr.

Vilken låneförmedlare ska jag välja? Advisa, sambla, zmarta, freedome finance, lendo? Vill kunna välja vilket lån jag ska ta. Vilka är bäst och lättast att göra med?

hej tänkte bara kolla om råd villen låneförmedlare jag ska välja. Kommer söka ett samlingslån på 325.000kr. 2,7 i risk med 5FF. En från i maj och 3 försvinner i december. Inkomst 460k och underskott 8.300kr.

Vilken låneförmedlare ska jag välja? Advisa, sambla, zmarta, freedome finance, lendo? Vill kunna välja vilket lån jag ska ta. Vilka är bäst och lättast att göra med?
Ta ej sambla (dem väljer åt en)

Ta Lendo, Advisa eller Freedom finance
Dem två sistnämnda har flest banker.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp