Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Credway blivit spärrad

Jag sökte 10K i början av december, betalade tillbaka allt efter typ 2 veckor. Ska kanske testa att höja lite i taget då :)
Har som sagt inga anmärkningar, inget historiskt. Relativt god inkomst osv. Borde ju inte vara problem!

Jag gjorde ett uttag för ett tag sedan, dom gjorde förvisso inte instantor på mig. Men hon ringde och ställde en miljon frågor.
USCH USCH USCH USCH.

Jag gjorde ett uttag för ett tag sedan, dom gjorde förvisso inte instantor på mig. Men hon ringde och ställde en miljon frågor.
USCH USCH USCH USCH.
Dem har bara ringt mig en gång men det var kontrollfrågor (i samband med min första ansökan till Credway)

USCH USCH USCH USCH.

Når jag gjorde uttag senast ringde de mig också.

Sa att de sett att jag löst lånet flera gånger o påpeka att det får man naturligtvis göra. Men betalar du lånet med dina egna pengar? Betalas lånet från ditt konto med mera, såna frågor

Usch!
Ytterligare en anledning att säga upp det där. Finns ingen fördel med det alls längre.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp