Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Credway blivit spärrad

Någon som har bra koll på Credway?
Ansökte i början på december, ansökte endast 10.000kr och blev beviljad det. Har kreditvärdighet Hög på Creditsafe.
Betalade tillbaka hela skulden dvs 10.000kr efter ca 2 veckor.
Tycker mig ha hört att dom kan krångla en del om man vill ta ut pengarna igen, någon som varit med om det? Samt vad tror ni dom tycker om man vill prova höja kreditgränsen lite men inte göra något uttag direkt??

creedway har blivit mycket sämre. 600 kr ränta varje månad en familjemedlem hade tagit 25000 kr och har haft det snart i 5 månader skulden har minskat 1000 kr något konstigt är det

Såhär står det på deras hemsida:
LÅNEBELOPP 25 000 KR
542 kr Månadsränta
1 250 kr Lägsta månadsbetalning (amortering inkl. ränta)

Skulden borde minskat med minst 2800kr på 4 månader.

Tycker mig ha hört att dom kan krångla en del om man vill ta ut pengarna igen, någon som varit med om det?

Jag har inte kunnat göra uttag direkt efter lön. Vilket jag förstår. Tex att man betalat in 10k den 25 för att sedan försöka ta ut 1000kr den 28e. Men 7+ dagar efter lön brukar det inte va några problem.

Nya månadsräntan hos Credway är 2,17% men för de som tecknat avtal innan den 1 sep 2018 gäller fortsatt månadsräntan 2.42%.

Vad har ni som fått 30.000kr på Credway haft för förutsättningar? Score på creditsafe ex?

Jag fick 20.000 sen uppgraderat till 25.000 efter första betalningen.
Inget hos KFM inga anmärkningar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp