Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Creditstar utbetalning

Har i princip blivit nekad exakt överallt förutom ett lån på 2000 hos Daypay men drog iväg en ansökan på creditstar och dom ringde efter 10 min och 5min efter samtalet satt 5000 på kontot så det verkar funka utmärkt.
Vad har du för bisnode score? Jag ansökte nämligen tidigare idag men blev nekad. Har betyg 4 för övrigt

Jag har 1.....plus anmärkningar. inget skuldsaldo dock. Sökte bara på 5000 så vet inte om jag skulle fått mer men troligtvis inte.

Jag har 1.....plus anmärkningar. inget skuldsaldo dock. Sökte bara på 5000 så vet inte om jag skulle fått mer men troligtvis inte.
Låter märkligt när man själv fått avslag på en 2a, utan anmärkningar.

Nu är jag lite fel på tråden igen, men mina inlägg innehåller kanske inte alltid direkt det som efterfrågas av TS eller användare som skriver efter TS, däremot är mina inlägg innehållsrika med information som är bra att veta.
Creditstar....här ska ni akta er att ta lån. Månadskostnad fullt rimlig egentligen sett till det man lånar absolut, däremot blir det ju naturligtvis mer i slutänden än vad du lånat för (såklart....).
Creditstar lovar snabba utbetalningar hit och dit, men har väldigt ofta problem med den tekniska delen. Inte sällan ligger systemet nere vilket innebär att de måste hålla på sina utbetalningar, likadant är det ganska ofta då du ska göra en ansökan. Det är verkligen få av smslåns-företagen som har så mycket problem med den tekniska biten som Creditstar. De har heller ingen aning när systemet kan vara i bruk igen vilket innebär att det kan börja fungera om 1 timme likadant som att det kan ta 7 veckor typ. Det har hänt att Creditstar en längre tid varit tvungen att hålla på sina utbetalningar, men håva in stålar de är de grisarna minsann bra på att göra och då fungerar minsann alltid tekniken, alla banköverföringar samt trustly. Är du sen med dina inbetalningar ringer de dig tills du betalat in, de kan seriöst ringa dig obegränsat antal gånger under en dag. Efter 60 dagar lämnas ärendet över till inkasso och istället för att enkelt säga det med ett meddelande antingen på sidan eller i ett meddelande till dig så ringer de dig tills du svarar, vilket både känns helt sjukt och i allmänhet oproffsigt.
Nej snälla ni, kör absolut inga lån här!

Senast ändrad:
@Jägob Lögoinen

Av dina 6 inlägg så har samtliga varit negativa recensioner utav Tryggkredit,Creditstar,Nätlån,Profilkredit...

Jag håller med dig. Det är skräpbolag rakt igenom, men finns det något bolag du tycker är bra :D?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp