Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Creditstar utbetalning

Fick samtal nu att dem inte kommer betala ut lån på ett tag.
Alltså jag förstår att du hoppats på att få lånet du sökt men ärligt talat är det lika bra att de försvinner från marknaden. Deras s k kundtjänst suger, deras system är fr medeltiden, deras tekniska problem har varit permanenta under lång tid... bort med dem!

Alltså jag förstår att du hoppats på att få lånet du sökt men ärligt talat är det lika bra att de försvinner från marknaden. Deras s k kundtjänst suger, deras system är fr medeltiden, deras tekniska problem har varit permanenta under lång tid... bort med dem!
Gör inget att jag inte fick det. Skulle ha det för att byta bil då min uc är katastrof. Men klarar mig med bilen jag har nu.

Gör inget att jag inte fick det. Skulle ha det för att byta bil då min uc är katastrof. Men klarar mig med bilen jag har nu.
Toppen! Ta en kopp kaffe och känn dig som en lottvinnare... du vann på att inte behöva ta ett skitlån.
Hoppas bilen ska tuta och köra ett bra tag framöver :)

Jag ser ju att en viss "Dennis från creditstar" är inloggad här då och då, det hade varit bra med ngn sorts respons men som sagt om de nu inte längre ska betala ut lån så är det väl lika bra

Creditstar är det värsta bolaget.
Lämnade in dubbla skulder med olika lånenummer och använde sig av ett annat namn på skuld 2 för att få mer pengar i min sanering.
Tack vare att jag hade sparat allt så kunde jag bevisa att det inte stämde så de fick dra tillbaka sitt krav.
Det är egentligen urkundsförfalskning enligt min mening och så hade det varit om jag skulle gjort så.
Jag förstår dock frustrationen hos er som hoppats på lånet för att lösa saker.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp