Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Creditstar - Någon som testat 50 000 kr där?

Säg att man beviljas 50.000kr
Hur får man månadsfakturorna?
Du betalar via trustly på deras hemsida. Dem skickar ett par mejl from någon vecka fram till förfallodagen” kära kund, ditt lån förfaller om x dagar”

Jag sökte detta lån och fick detta svar

"Vi har tagit emot din låneansökan
För att slutföra din ansökan och säkerställa att allt är korrekt kommer vi att kontakta dig via telefon under vår arbetstid. Det är viktigt att du har angett rätt telefonnummer i dina användaruppgifter. Du kan kontrollera det under 'Min information'."

Får väl vänta till måndag och 10 frågor ;)
Jag sökte 50.000 / 36 månader och fick detta svar efter Bisnode/Instantor. Vi får se på måndag :)

Riktigt störigt att jag inte kan logga in på deras hemsida.

För att kreditkommittén kan gå vidare med din låneansökan och ska fatta ett beslut krävs sex månaders kontoutdrag. fick jag upp

Sidan krånglar fortfarande för mig. Kan inte göra sista steget med instantor.

Jag kan inte logga in överhuvudtaget, blir direkt skickad till creditstarplus när jag försöker logga in på den vanliga.
Satan vad usel site.

Samma, jag kan logga in på deras plussida, men kan inte gå till ” mina aktiviteter ” då laddar sidan bara.

Exakt samma hos mig!!!
Efter man loggat in kan man inte gå till mina aktiviteter och göra det Creditstar vill för att bevilja lånet.
Skönt då vet vi att felet ligger hos dom.

Jag sökte detta lån och fick detta svar

"Vi har tagit emot din låneansökan
För att slutföra din ansökan och säkerställa att allt är korrekt kommer vi att kontakta dig via telefon under vår arbetstid. Det är viktigt att du har angett rätt telefonnummer i dina användaruppgifter. Du kan kontrollera det under 'Min information'."

Får väl vänta till måndag och 10 frågor ;)
Fanns tydligen ingen anledning att ha ljudet påslaget på telefonen på jobbet idag :(

Fick detta svar i eftermiddag:
"Tyvärr kan vi inte bevilja dig något lån för tillfället. Kontakta vår kundtjänst för ytterligare information"

Jag ringde och felanmälde och dom bad mig starta om mobilen eller datorn

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp