Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Creditstar/monefit

5500kr och till amortering ca 2100kr
Holy shit!! Det var mkt. Jag betalade ca 3500/mån till Everyday+ och ca 1700 till Flexlimit. Släppte de till Svea och betalar nu 800 redo 600kr Minskar inte mkt men jag klarar i a f av månadsbetalningarna. Plus att jag alltid tog ut det jag satt in innan jag släppte så det är ändå bättre nu

Holy shit!! Det var mkt. Jag betalade ca 3500/mån till Everyday+ och ca 1700 till Flexlimit. Släppte de till Svea och betalar nu 800 redo 600kr Minskar inte mkt men jag klarar i a f av månadsbetalningarna. Plus att jag alltid tog ut det jag satt in innan jag släppte så det är ändå bättre nu
Ja, det är hemskt!
Denna månad har jag jobbat ihjäl mig. Ca 218 timmar blir det totalt, så kommer få bra lön i oktober. Alla pengar som blir över kommer jag betala på monefit lånet.
Ovisst med inkasso. Hellre att det minskar lite och man klarar av det varje månad.
Vill bara säga att du är så inspirerande, du är så aktiv och peppande. Dagens ros till dig

Ja, det är hemskt!
Denna månad har jag jobbat ihjäl mig. Ca 218 timmar blir det totalt, så kommer få bra lön i oktober. Alla pengar som blir över kommer jag betala på monefit lånet.
Ovisst med inkasso. Hellre att det minskar lite och man klarar av det varje månad.
Vill bara säga att du är så inspirerande, du är så aktiv och peppande. Dagens ros till dig
Tack snälla. Har varit där du är idag för inte alls så länge sedan och det är så fruktansvärt hemskt när man inte vet hur man ska överleva dagen för man är så skuldsatt och nu när jag gått framåt så vill jag göra det jag kan för att hjälpa er andra.
Men jag kämpar också fortfarande.

Om du har möjlighet att lägga undan lite av lönen så är mitt tips att göra det, om du inte redan har en buffert, vilket jag misstänker att du inte har för det finns inte utrymme. Men det gör mkt för psyket när man vet att det finns lite undanstoppat. Så man kan klara en oväntad utgift utan att behöva jaga nya lån.

Hej hej!
Har en försenad betalning till Creditstar just nu, 31 dagar sen.
Totalt skuldbelopp 33k.
Ringer till kundtjänst då jag fått ett Mail om att jag kan göra upp en ny avbetalningsplan om jag förlorat förmågan att betala.
men ingen svarar såklart..
Men till frågan, vet någon med säkerhet vad som händer när krediten förfaller?
Inkasso? Eller som dem själva säger så verkar ju de skicka till kronofogden direkt?
Någon som vet med säkerhet?

Hej hej!
Har en försenad betalning till Creditstar just nu, 31 dagar sen.
Totalt skuldbelopp 33k.
Ringer till kundtjänst då jag fått ett Mail om att jag kan göra upp en ny avbetalningsplan om jag förlorat förmågan att betala.
men ingen svarar såklart..
Men till frågan, vet någon med säkerhet vad som händer när krediten förfaller?
Inkasso? Eller som dem själva säger så verkar ju de skicka till kronofogden direkt?
Någon som vet med säkerhet?
Kan berätta snart. Jag har inte betalat på 3 månader. Den borde gå vidare närsomhelst.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp