Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Creditstar - konstigt mail?

Fick också samma mail men loggade in på deras sida och tex swish finns kvar och jag använder ju hellre det medans det finns.

Fick också samma mail men loggade in på deras sida och tex swish finns kvar och jag använder ju hellre det medans det finns.
I mailet står det ju dock att man inte skall swisha.

Jag fick ringa Nordea, svara på 1000 frågor för att öppna utlandsbetalning.

Creditstar ä fruktansvärt hopplösa. om man ligger efter i betalning terroriserar dom en från olika nummer. Ibland 5ggr per dag. För å tjaffsa om försening och inkasso osv. Trots det lägger dom på avgifter å vägra skicka till kfm. Så tillslut blev jag så j*kla less å betala för det inte skulle ställa till det vid inledande skuldsanering.

Creditstar ä fruktansvärt hopplösa. om man ligger efter i betalning terroriserar dom en från olika nummer. Ibland 5ggr per dag. För å tjaffsa om försening och inkasso osv. Trots det lägger dom på avgifter å vägra skicka till kfm. Så tillslut blev jag så j*kla less å betala för det inte skulle ställa till det vid inledande skuldsanering.
Klokt val för vid mitt inledande så skickade de in två skulder, en riktig och en påhittad.
Då jag hade superkoll på alla mina lån så fick de inte igenom det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp