Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Creditstar höjning

Någon som nyligen har lyckats få en höjning nyligen, efter att ha slutbetalat ett lån på creditstar?

Jag för för ett tag sedan ett lån på 5000 kr. Ska nämna också att jag först sökte på monefit men fick avslag. Jag sökte 20000 kr på creditstar, fick ett samtal där jag informerades att jag endast kunde få 5000 kr på grund av begränsningar i deras tjänst. Kändes som att jag annars skulle ha fått hela beloppet. Jag accepterade 5 och frågade om jag sen kunde höja när dom inte längre har begränsningar i sin tjänst och dom uppmanade mig att ringa om några veckor för då borde allt fungera som det ska igen. Gjorde så men fick då beskedet att lån Intel Na höjas utan jag får slutbetala lånet på 5000 kr och sedan göra en ansökan hos monefit. De hade alltså fortfarande begränsningar i sin tjänst sa hon. Jag frågande varför dom inte skriver det på sin hemsida, att man inte kan låna mer än 5 tusen...då sa hon att dom hoppas att det ska vara igång snart igen...

Går ej höja nej. Man måste återbetala

Jag förstår men går det att höja efter att man återbetalat? Eller kan man låna om samma belopp?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp