Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Creditstar, en intressant grej!

VA????? Har du och finskan blivit kompisar nu? ;) :oops:
Hahahah
Nejdå.

Men bra på det sättet att dom beviljar hyfsat enkelt, har en fungerande hemsida och tar inte UC.

De är dock hutlöst dyra och tar 399 kr för en uppläggningsavgift. Svinaktigt.

De är dock hutlöst dyra och tar 399 kr för en uppläggningsavgift. Svinaktigt.

Lånar du 30K vill dom ha cirka 7.000 för detta PÅ ETT ÅR. Alltså i ränta, om det ska fungera som ett brygglån i ett par månader, säg ett halvår så lånar du 30.000 och betalar tillbaka ca 33.000 jämfört med andra aktörer vi använder tycker jag inte dom sticker ut direkt?

Hahahah
Nejdå.

Men bra på det sättet att dom beviljar hyfsat enkelt, har en fungerande hemsida och tar inte UC.
Ok, så deras tekniska problem vid ansökan är borta då? Det är väl bra i så fall, de hade strul med sin sida under väldigt lång tid. Skönt att Bisnode knäppte dem på näsan så de fick ta bort en ff de tog på mig, de vägrade är jag pratade med dem och menade att ff inte var felaktig, vilket den var då de tog två ff för en och samma ansökan.
Så jag anmälde dem till Bisnode.

Tror faktiskt att dom har tagit en felaktig Bisnode på mig också, minns inte riktigt när!

Tror faktiskt att dom har tagit en felaktig Bisnode på mig också, minns inte riktigt när!
Det har de säkert, när de hade problem med hemsidan så tog de två ff istället för en när man ansökte. Totalvägrade att ta bort den ena, var otrevliga också, därför blev jag så glad när Bisnode kontaktade dem och sa att en ff ska bort. Känslan var ljuvlig :)

Har provat flera ggr att söka (aldrig slkt hos dem förr) men när jag kommer till steget där man ska identifiera sig via Instantor så laddar sidan ett bra tag men slutar alltid med en röd ruta där det står att det inte funkade med den automatiska identifieringen. Någon annan som sett detta? Varit så i 3 veckor nu. Ringde Credistar (estniskan) som skule ”anmäla til IT” men inget händer. Har jag fått in nån spärr själva via banken (Swedbank) eller vad händer?

Hej har mitt andra lån på creditstar! Fick ett trevligt mail av de för ca 3 veckor sedan! "Grattis du har blivit utvald, vi slopar räntan från ditt förra lån" dvs jag kommer få tillbaka det jag betalt i ränta, detta eftersom de fyller år, kontakta kundservice för mer information. Jag ringde upp och det stämde fick svar att jag får in pengarna på konto denna eller nästs vecka. Detta var då för 3 veckor sedan. Har ringt de varje vecka och frågat när pengarna kommer men de skyller på varandra, hittar på lögner och säger att "pengarna kommer du får avvakta" skulle senast fått de förra fredagen men idag när jag ringde kundtjänst visste de fortfarande inget. Hittade VDn på internet ringde upp honom i Estland, han tyckte det var bra att jag ringde bifogade emailen. Vi får se om hsn tar det på allvar eller om jag inte kommer se dessa pengar någonsin. Hade de inte ens skickat ut mailet hade jag såklart inte brytt mig och inte heller om de sagt "nej men det var ett fel utskick" men eftersom de sa att det stämde att jag skulle få pengarna men sedan hittar på olika lögner varje gång jag ringer gör mig irriterad. Visst 4500 är inte en stor summa men för mig är det....
Fick du cashen ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp