Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Creditstar betala av sen låna igen?

Hej,

Jag funderar på att betala tillbaka hela mitt lån på creditstar för att sedan ansöka om ett nytt. Har någon gjort detta sedan tidigare och har erfarenheter? Vad är chansen att man blir beviljad/nekad?

Tack på förhand!

Hej,

Jag funderar på att betala tillbaka hela mitt lån på creditstar för att sedan ansöka om ett nytt. Har någon gjort detta sedan tidigare och har erfarenheter? Vad är chansen att man blir beviljad/nekad?

Tack på förhand!
Jag har provat, jag blev nekad när jag ansökte om nytt. Även med bättre förutsättningar. Lika bra, då dom är otroligt dyra :)

Ja, de svarar ens på mejl man skriver till dem.
De har svarat mig men vägrade ta in att de tagit två upplysningar för en och samma ansökan. Så jag anmälde de till Bisnode som hanterade ärendet snabbt och vips så tog Creditstar bort ena ff. Idioter.

De har svarat mig men vägrade ta in att de tagit två upplysningar för en och samma ansökan. Så jag anmälde de till Bisnode som hanterade ärendet snabbt och vips så tog Creditstar bort ena ff. Idioter.
Som när de förfalskade en skuld till min skuldsanering tog fem minuter efter att min handläggare kontaktat dom så svarade de att "något" måste ha blivit fel.

Som när de förfalskade en skuld till min skuldsanering tog fem minuter efter att min handläggare kontaktat dom så svarade de att "något" måste ha blivit fel.
Det är det här som är så sjukt, är man stor i detta landet klarar man sig att hänvisa till att något har gått fel. En vanlig arbetare skulle bli åtalad för detta!

Det är det här som är så sjukt, är man stor i detta landet klarar man sig att hänvisa till att något har gått fel. En vanlig arbetare skulle bli åtalad för detta!
Ja precis. Hade det inte varit för att jag var under en skuldsaneringsprocess så hade jag polisanmält dom.
Det var så uppenbart fel då de tom la lånet på sitt dotterbolag som inte ens sysslar med lån.

Riktigt fula fiskar! Så tragiskt att de finns kvar!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp