Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Creditstar aktiva?

Någon som lånat av dessa nyligen? Är de aktiva för nya kunder? Går nämligen inte att trycka på ansöknings knappen på deras hemsida. Men står inget om att dem inte lånat ut

Bra fråga, jag fick för ett tag sedan att ett annat bolag tagit över och att man ska betala tillbaka på nytt sätt. Dock har jag inte betalat på lääääänge och väntat mig att det ska gå vidare till inkasso eller KFM. Även mailat dem flera gånger och bett dem skicka mig vidare, men inget svar och skulden bara ligger hos dem och tickar på -_-

Bra fråga, jag fick för ett tag sedan att ett annat bolag tagit över och att man ska betala tillbaka på nytt sätt. Dock har jag inte betalat på lääääänge och väntat mig att det ska gå vidare till inkasso eller KFM. Även mailat dem flera gånger och bett dem skicka mig vidare, men inget svar och skulden bara ligger hos dem och tickar på -_-
Ha, loggade in nu och ser att de skrev för ett år sedan att det skulle lämnas till inkasso, men inget har hänt sedan dess, mer än att det numera står att min skuld är jättesen och jag bör betala in omgående i rött

Ha, loggade in nu och ser att de skrev för ett år sedan att det skulle lämnas till inkasso, men inget har hänt sedan dess, mer än att det numera står att min skuld är jättesen och jag bör betala in omgående i rött
Okej. Har mailat kundtjänst och väntar svar för att se om det går att låna av dem

Dom verkar ju inte så aktiva.
Inte för att låta dryg…men varför ens låna av dessa?
Finns bättre företag som är mer pålitliga och bättre! Jag varnar starkt för både Creditstar och Monefit.

nån som fått ärendet skickat till KFM nyligen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp