Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Creditstar aktiva igen

Jag har Monefit och ansökt Creditstar nu (ej gått tidigare som ni nämner) Ska få telefonsamtal och få se vad som händer. Uppdaterar när jag har mer info för er som undrar om samma sak. Deras kalkylverktyg som läser av kontot var prick på inkomst men snäll med utgifter så det känns bra i alla fall. Faller nog på Monefit eller så går den igenom...vi får se. Yes sista utvägen just nu för mig annars hade jag skitit i det totalt.

Jag har Monefit och ansökt Creditstar nu (ej gått tidigare som ni nämner) Ska få telefonsamtal och få se vad som händer. Uppdaterar när jag har mer info för er som undrar om samma sak. Deras kalkylverktyg som läser av kontot var prick på inkomst men snäll med utgifter så det känns bra i alla fall. Faller nog på Monefit eller så går den igenom...vi får se. Yes sista utvägen just nu för mig annars hade jag skitit i det totalt.
Uppdatering?

Deras tider verkar vara 10-14, ringde det numret ett antal gånger mellan 13-14, kom bara till automatsvar.
Det stämmer, verkar vara sommaröppettider men de har inte ändrat det på nätet. Jag ringde runt 12.20 och fick tag på dem.
Har ändrat tiderna nu i mitt inlägg, tack att du uppmärksammade det.

Både jag o min bror har fått 30k beviljad o utbetalt. Ringde aldrig upp. Verkar vara väldigt lätta att få det beviljad

De sa att de kommer att ringa för att bekräfta ansökan. Ringer de? Är det lång tid att vänta på samtalet?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp