Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Creditstar aktiva igen

Känns som vanligt som rysk roulette vilka som beviljas dessa oseriösa lån.
Har inte sökt dom i nutid.
Men jag sökte 5000, har inga betalningsanmärkningar (aldrig haft) och hade ju givetvis inte då heller, inkomst 332000, relativt få förfrågningar på bisnode, hade nog en 6:a osv, vart nekad.

Känns som vanligt som rysk roulette vilka som beviljas dessa oseriösa lån.
Har inte sökt dom i nutid.
Men jag sökte 5000, har inga betalningsanmärkningar (aldrig haft) och hade ju givetvis inte då heller, inkomst 332000, relativt få förfrågningar på bisnode, hade nog en 6:a osv, vart nekad.
Instämmer. Verkar som vanligt att långivare i denna kategorin slår med tärning gällande vilka som ska bli beviljade.
Vad finns det för mönster hos creditstar? Verkar ganska olika. Har någon tex blivit beviljad med anmärkning?

Jag har dessa, men är rätt farliga då man kan välja att förlänga lånet varje månad för en bråkdel av månadskostnaden.
Tror jag har 26000 kvar och kan förlänga det för 400 något istället för att pröjsa 1500.

Enda förmedlaren jag haft där man kan välja att förlänga varje månad(betala räntan).

Jag har dessa, men är rätt farliga då man kan välja att förlänga lånet varje månad för en bråkdel av månadskostnaden.
Tror jag har 26000 kvar och kan förlänga det för 400 något istället för att pröjsa 1500.

Enda förmedlaren jag haft där man kan välja att förlänga varje månad(betala räntan).
Ungefär som Vivus hade när jag hade lån där! Det var lätt att välja förlängning då det inte fanns pengar till lägsta belopp att betala. Bra för stunden men skulden minskar inte! Så se upp för denna fällan.

Är det någon annan som fått utbetalt? Jag fick först 10k. Satte tillbaka dem i princip direkt. Sökte på 65k och fick det. Provade ännu en gång på 75j för att se vart max taket gick. Blev nekad och kan inte ansöka förens 27:e igen. Ringde in och den misstänkte penningtvätt men rek. mig att vänta tills det datum som jag fick

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp